Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii

Brandul de apă minerală naturală Aqua Carpatica lansează pe piață produsul Aqua Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat pentru copii, cu un dop care curge doar atunci când bei, și le permite celor mici să se hidrateze singuri. Produsul este recomandat în alimentația copiilor de către Societatea Română de Pediatrie. Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii

“Având în vedere calitățile extraordinare ale apei oligominerale Aqua Carpatica îmbuteliată din izvorul Băjenaru, cu o cantitate foarte scăzută de sodiu (0,75mg/l) și cel mai scăzut număr de nitrați (0,80 mg/l), aceasta a fost recunoscută pentru beneficiile sale pentru consumul destinat bebelușilor, iar crearea noilor sticluțe Aqua Carpatica Kids a venit ca un pas natural și firesc”, au declarat reprezentanții Valvis Holding.

Detalii despre ambalaj

Aqua Carpatica Kids a fost special creată pentru a veni în ajutorul părinților care vor să le ofere copiilor lor o alternativă sănătoasă de hidratare printr-o sticluță de 250 ml, într-un ambalaj atrăgător, cu personaje colorate, și cu un dop special. Acesta are o supapă de silicon ce determină curgerea controlată a lichidului și nu permite pătrunderea de niciun fel a corpurilor străine în recipient, păstrând nealterată calitatea apei.

Dacă pentru adulți, apa este un element esențial în funcționarea corectă și sănătoasă a organismului, pentru copii aceasta este cu atât mai importantă cu cât sunt în creștere și toate celulele au nevoie de multă apă pentru a asigura atât energia de care au nevoie, cât și dezvoltarea armonioasă. În plus, hidratarea este responsabilă și de buna funcționare a creierului, mai ales în perioada în care copilul trebuie să se concentreze eficient la școală sau când învață lucruri noi.

Oti lansează o nouă gamă de saci menajeri
Oti lansează o nouă gamă de saci menajeri
Oti Group îşi întregeşte portofoliul de saci menajeri cu gama Forte, saci de gunoi prevăzuţi cu şnur, pentru o transportare mai ușoară....
Euromellis Natura lansează mierea Melarium
Euromellis Natura lansează mierea Melarium
Producătorul Euromellis Natura introduce pe piață Melarium, o miere pură, căpăcită, obținută de la albine ce trăiesc și recoltează...
„Vis de Iarnă”, noile ediții limitate de la Granini
„Vis de Iarnă”, noile ediții limitate de la Granini
Granini, brandul de sucuri necarbonatate din portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat în ediție limitată trei produse care...
Albert Heijn testează propriul „Amazon Dash”, numit Hiku [VIDEO]
Albert Heijn testează propriul „Amazon Dash”, numit Hiku [VIDEO]
Albert Heijn va fi primul lanț de supermarketuri din Olanda care va testa magnetul de frigider inteligent, care le permite cumpărătorilor să-și...
Evensys lansează un Ebook cu cele mai importante tendințe în digital marketing în 2017
Evensys lansează un Ebook cu cele mai importante tendințe în digital marketing în 2017
Digital Marketing Forum, primul eveniment dedicat industriei de promovare online din țară, va strânge comunitatea practicienilor în marketing...
Magazinul viitorului, în viziunea Amazon, fără case de marcat și fără paznici [VIDEO]
Magazinul viitorului, în viziunea Amazon, fără case de marcat și fără paznici [VIDEO]
După patru ani de pregătiri, retailerul online Amazon a deschis primul magazin fizic, unde inovația principală este tehnologia “Just walk...