O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia.
„Conceptul creativ al campaniei de imagine Edenia «Prospețimea după culoare se cunoaște» a pornit de la un insight foarte simplu: prima oară mâncăm cu ochii. Mâncarea iese din bucătărie, trece dincolo de mese și ajunge să captiveze. Datorită aspectului ei, mâncarea a fost și rămâne muză și simbol. Cu ajutorul Edenia, care păstrează proaspete calitățile ingredientelor, mâncarea poate lua diferite forme care să inspire atât prin culoare, cât și prin gust”, declară reprezentanții Macromex.
Campania de imagine Edenia „Prospețimea după culoare se cunoaște” demarează în luna februarie și va avea o puternică componentă TV, care va fi continuată firesc în mediul online și în magazine. Construcția ei se bazează pe faptul că mâncarea seduce și a sedus dintotdeauna.
![„Un an de tihnă” de la Napolact](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/26231168_1604180926336002_6889639136999912016_n-400x250.jpg)
![Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/jidvei_vinul_unirii_feteasca_regala_1-400x250.jpg)
![O nouă inovație marca Pampers](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pampers_pure-400x250.jpg)
![Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/pn-mizo-cafe-400x250.jpg)
![Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/11_ketchup_mutti-400x250.png)
![Eti lansează desertul Milk Burger](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/mb_lapte_si_cacao-400x250.jpg)