Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează o nouă gamă de geluri de duș sub brandul Gerovital și, totodată, introduce produse pentru corp cu ingrediente consacrate în cosmeticele pentru îngrijirea tenului, precum colagenul, elastina și argila. Astfel, noile geluri de duș oferă beneficii suplimentare, precum hidratare în profunzime, revitalizare, exfoliere și detoxificare, pentru o îngrijire completă a pielii. Gamă nouă de geluri de duș și primul produs sub formă de spumă de duș marca Gerovital

În plus, gama introduce un nou tip de produs în portofoliul companiei – spuma de duș, îmbogățită cu ulei de gălbenele, special concepută pentru pielea sensibilă, cu proprietăți hrănitoare și calmante. Textura densă a spumei de duș o face potrivită pentru a fi folosită și ca spumă de ras, pentru o piele luminoasă și catifelată.

„În ultimii ani, am putut urmări o evoluție a gradului de informare a consumatorilor în ceea ce privește îngrijirea pielii. Consumatorul de astăzi își cunoaște pielea, știe să identifice problemele specifice cu care se confruntă și caută produse care să răspundă nevoilor lui. Este atent la formule, la ingrediente și la modul de utilizare a produselor de îngrijire personală. Prin urmare, caută în aceste produse beneficii sporite, care îmbină proprietățile de curățare cu efectele cosmetice, precum cele de exfoliere, detoxificare sau intens hidratante. Noua gamă de geluri de duș Gerovital oferă formule îmbogățite cu ingrediente inspirate din tratamentele și produsele noastre cosmetice”, a declarat Natalia Muscă, manager de produs în cadrul Farmec.

Spuma de duș sensitive – cea mai nouă categorie de produs din portofoliu – este o formulă îmbogățită cu ulei de gălbenele, special concepută pentru pielea sensibilă. Uleiul de gălbenele este recunoscut pentru efectul antiinflamator și reparator al pielii, este folosit pentru calmarea iritațiilor, a pielii afectate de roșeață, eczeme sau arsuri solare. Spuma are un parfum senzual și persistent. 

Gama introduce Gelul de duș cu colagen & elastină, care integrează componente prezente în mod natural în dermă pentru a preveni apariția ridurilor, a celulitei și a vergeturilor și pentru a ajuta pielea să își mențină elasticitatea. Proprietățile hidratante și de regenerare celulară ale ingredientelor active reduc efectele nocive ale factorilor externi și ajută cicatrizarea mai rapidă a pielii.

Gelul de duș cu argilă 100% naturală, ingredient netratat chimic, provenind din Munții Pădurea Craiului, prezent și în alte formule din portofoliul Farmec, ajută detoxifierea pielii și eliminarea efectelor stresului urban. Produsul asigură o curățare în profunzime, eliminând bacteriile și impuritățile de la nivelul dermei.

Pentru consumatorii care își doresc un produs revitalizant, Gerovital pune la dispoziție Gelul de duș multivitamine, respectiv provitamina B5 și vitamina B3. Formula îmbunătățește aspectul, hidratarea și tonusul pielii, oferind un boost de energie.
Din noua gamă face parte și Gelul de duș complex AHA (Alfa Hidroxi Acizi), cu efect ușor exfoliant, ideal pentru îndepărtarea celulelor moarte și curățarea în profunzime a porilor.

Gelul de duș cu uleiuri naturale este îmbogățit cu ulei de argan, cătină și gălbenele, ce redau echilibrul natural al pielii și hidratează în profunzime. Uleiul de argan reglează ph-ul pielii, cel de gălbenele are efect antiinflamator și reparator, iar uleiul de cătină conține o combinație de antioxidanți, vitamine și minerale care oferă pielii protecție împotriva oxidării cauzate de razele UV, stres și îmbătrânire.

Noile produse sunt disponibile în toate supermarketurile, hypermarketurile și magazinele de profil din țară, în cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, în magazinul de franciză din Pitești, precum și online.

O nouă lansare în portofoliul Alpro
O nouă lansare în portofoliul Alpro
Alpro, brand din portofoliul companiei Danone, a lansat pe piață Alpro High Protein, prima gamă de băuturi vegetale bogate în proteine,...
Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo, producătorul italian de cafea distribuită în România prin Parmafood Group Distribution, relansează gama de cafea cu specific napoletan...
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid...
 HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără...