O nouă lansare în portofoliul Alpro

Alpro, brand din portofoliul companiei Danone, a lansat pe piață Alpro High Protein, prima gamă de băuturi vegetale bogate în proteine, dedicată consumatorilor pasionați de sport, dar nu numai. Băuturile Alpro High Protein conțin un aport suplimentar de proteine, obținute doar din plante, respectiv 50 de grame de proteine pentru sortimentele de 1L și 15g pentru cele de 250 de ml. De asemenea, produsele sunt o sursă de calciu și vitamine, au un conținut scăzut de grăsimi saturate și nu conțin îndulcitori, coloranți artificiali sau conservanți. O nouă lansare în portofoliul Alpro

Gama Alpro High Protein cuprinde 4 sortimente: Alpro Băutură din soia, Alpro Băutură din soia cu aromă de ciocolată, care pot fi găsite în gramaj de 1L, precum și Alpro Băutură din soia cu caramel și cafea și Alpro Băutură din soia cu aromă de ciocolată, în variante de 250 ml.
 

Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo relansează gama de cafea
Kimbo, producătorul italian de cafea distribuită în România prin Parmafood Group Distribution, relansează gama de cafea cu specific napoletan...
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid...
 HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără...
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
În cadrul unui eveniment culinar, competiția VeggieChef, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a lansat în...
Coca-Cola lansează  o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri...
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional - Kingsbury London Dry Gin - o băutură...