Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D

Ca parte a demersurilor companiei Danone de a încuraja o alimentație echilibrată, portofoliul Danonino a fost extins cu un nou produs: iaurturile cu vitaminele C și D, care contribuie la susținerea sistemului imunitar al copiilor, și calciu pentru oase mai puternice. Acestea sunt produse în fabrica Danone din București, cu lapte de la ferme românești. Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D

Noile iaurturi vin într-un format mai mare, de 150 gr, și sunt disponibile în două variante, cu arome de căpșuni și banane.

Produsele Danonino cu vitaminele C și D conțin pe ambalaje eticheta Nutri-Score (pe care Danone a introdus-o recent și în România), fiind încadrate în categoria B. Anul acesta, Danone va adăuga eticheta Nutri-Score și pe ambalajul celorlalte branduri din portofoliul său.  

Nutri-Score este un sistem de etichetare nutrițional dezvoltat de oameni de știință francezi, iar schema cuprinde 5 scale marcate cu diferite culori și litere, de la verde închis la roșu și litere de la A la E. Aceasta aduce informații suplimentare față de eticheta clasică cu valorile nutriționale, pentru a ajuta consumatorii să înțeleagă mai ușor informațiile despre valoarea nutritivă a produselor și să facă alegeri conștiente, pentru o alimentație echilibrată.


 

O nouă băutură în portofoliul Alexandrion Group
O nouă băutură în portofoliul Alexandrion Group
Alexandrion Group lansează Hendrick’s Lunar Gin, o băutură în ediție limitată, creată de Master Distilerul Leslie Gracie ȋn “Cabinetul...
Ursus Breweries lansează un Hard Seltzer pe piața băuturilor alcoolice din România
Ursus Breweries lansează un Hard Seltzer pe piața băuturilor alcoolice din România
Ursus Breweries este primul producător de bere din România care lansează o băutură alcoolică de tipul hard seltzer - Viper Hard...
PepsiCo relansează băutura energizantă Rockstar
PepsiCo relansează băutura energizantă Rockstar
PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, relansează gama Rockstar în patru variante de arome. Compania...
Farmec relansează Apele Micelare Gerovital
Farmec relansează Apele Micelare Gerovital
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea Apelor Micelare Gerovital într-un format nou de ambalaje moderne,...
Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea
Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea
Gama Energy Coffee a fost extinsă cu două noi sortimente, unul dintre ele dedicat celor cu sensibilitate sau intoleranță la lactoză. Concret,...
Milka împlinește 120 de ani și lansează o campanie aniversară
Milka împlinește 120 de ani și lansează o campanie aniversară
Milka aniversează 120 de ani și pentru a marca această aniversare, Milka România a derulat un sondaj de opinie pentru a dezvălui cele mai des...