Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea

Gama Energy Coffee a fost extinsă cu două noi sortimente, unul dintre ele dedicat celor cu sensibilitate sau intoleranță la lactoză. Concret, Energy Coffee Coconut se adresează acestora, în timp ce Energy Coffee Double Espresso este dedicat celor care preferă gustul intens de cafea. Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea

„Hell Energy a lansat gama de produse Energy Coffee în vara anului 2019, inițial cu trei arome disponibile. Aceasta a devenit populară rapid în rândul consumatorilor datorită calității ingredientelor, dar și a modului în care se îmbină aromele. Având în vedere feedback-ul consumatorilor și succesul înregistrat de primele varietăți lansate, am luat decizia să ne extindem gama de produse cu aceste două noi sortimente, adaptate nevoilor actuale și cererii venite din partea pieței”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.

Băuturile pe bază de lapte și cafea sunt ambalate în recipiente din aluminiu la 250 ml și sunt fabricate cu ingrediente premium și fără conservanți, într-un ambalaj practic și prietenos cu mediul. Ca și celelalte băuturi din gama Energy Coffee, noile sortimente de băuturi cu lapte și cafea sunt produse din extract de cafea Robusta și Arabica, conținând 40 mg de cofeină la 100 ml de produs.

Hell Energy este prezent cu gama sa de băuturi pe bază de lapte și cafea nu doar în România și Ungaria, ci și în alte 20 de țări, printre care Grecia, Croația și Marea Britanie.

Compania Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în patru ani de la lansare. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack.

În 2020, producătorul a dus la bun sfârșit investiția de 22 milioane de euro pentru noua fabrică de producție a băuturii sale pe bază de cafea și lapte din Ungaria.

 

Ursus lansează Cooler cu Mango și Lime
Ursus lansează Cooler cu Mango și Lime
Ursus Cooler își extinde gama de mixuri pe bază de bere fără alcool și suc de fructe și lansează Ursus Cooler cu aromă de Mango și Lime....
Mondelēz și Macromex lansează campania „Creează o gustare de TOP”
Mondelēz și Macromex lansează campania „Creează o gustare de TOP”
Mondelēz International a lansat în parteneriat cu Macromex campania „Creează o gustare de TOP”, în care vedetele biscuiții sărați TUC,...
GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!
GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai cu un discount special!
În calitate de parteneri ai GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce & Digital Marketing din România, venim către voi cu vești...
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: tazz by eMAG, platforma de livrare pentru aproape orice
FINALIST PROGRESIV AWARDS 2021: tazz by eMAG, platforma de livrare pentru aproape orice
tazz by eMAG este o platformă românească, lansată la Timișoara, care oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. Compania...