PepsiCo relansează băutura energizantă Rockstar
PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, relansează gama Rockstar în patru variante de arome. Compania urmărește accelerarea expansiunii de brand pe noi piețe, având ca scop dublarea prezenței produsului la nivel global în următorii trei ani. Același obiectiv va fi vizibil și pe piața din România.
Pe un segment care reprezintă 5% din totalul pieței de băuturi răcoritoare, Rockstar se poziționează de această dată în atenția consumatorilor cu o nouă înfățișare sub platforma globală „Life is Your Stage” (Viața este scena ta). Acest moment marchează prima acțiune internațională de poziționare a brandului Rockstar de la achiziția lui de către PepsiCo în 2020.
„Suntem încântați să readucem în atenția consumatorilor băutura energizantă Rockstar printr-o relansare la nivel internațional. Produsele energizante sunt o categorie în continuă creștere, în întreaga lume, însă necesită o abordare nouă. Prin această campanie globală, dorim să redefinim modul în care consumatorii percep Rockstar și, în același timp, să îi celebrăm pe toți cei care, prin muncă și pasiune, își îmbunătățesc performanțele în fiecare zi”, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.
Deși piața din România este în continuare una preponderent „clasică”, în care aroma de bază este energizantul Original, în ultimii ani s-a observat un interes tot mai ridicat din partea consumatorilor medii pentru arome în această categorie. Din acest motiv, Rockstar oferă, dincolo de variantele clasice Original si XDurance (aromă de afine, rodii și acai), două arome noi – mango și fructul pasiunii, menite să răspundă cât mai bine nevoilor consumatorilor. Rockstar conține vitamina B, ginseng și taurină, precum și ingrediente cum ar fi cofeina și guarana.
În urma unor date colectate în peste 3.000 de interviuri cu consumatori din întreaga lume, campania internațională urmărește să interacționeze cu audiențele locale prin conținut dedicat pentru peste 30 de piețe în care produsul este disponibil. În plan local, campania va aborda canale multiple de comunicare, printre care TV, digital și social media, precum și activări în magazine. Noua identitate vizuală a brandului a fost dezvoltată de echipa globală de design PepsiCo, aducând în atenție logo-ul sub formă de stea, cu o abordare modernă, într-o paletă de culori din gama galben metalic și negru.
PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail an de an. Produsele PepsiCo ajung la consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi.