Dove implementează programul „Ai încredere în tine”

Începând din acest an, Dove, brand comercializat de Unilever, a început implementarea în școlile din România a programului educațional „Ai încredere în tine”, program pe care Dove îl dezvoltă, de aproape 17 ani, în toate țările în care este prezent. Proiectul își propune să îi ajute pe adolescenți să își îmbunătățească stima de sine și să depășească anxietatea provocată de presiunea adusă de media sau alți factori externi. Experți de renume din domeniul psihologiei, al sănătății și al imaginii corporale au lucrat împreună pentru a dezvolta resursele acestui program, pentru părinți, profesori și elevi, pentru a-i ajuta pe tineri să formeze prietenii sănătoase, să depășească problemele legate de imaginea asupra propriului corp și să atingă cea mai bună versiune a lor. Toate aceste resurse și mai multe detalii despre program sunt disponibile pe www.dove.ro/incredereintine. Peste 1.500 de adolescenți de la noi din țară se vor număra printre beneficiarii proiectului pilot, desfășurat în primele trei luni ale anului. Dove își propune ca programul să ajungă la cât mai mulți adolescenți din școlile din România până la finalul lui 2021. Dove implementează programul „Ai încredere în tine”

 

Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux capturează parfumurile primăverii și le „încapsulează“ în ediția limitată „Spring Freshness”, oferind cumpărătorilor o...
Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști,...
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare...
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice,...
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse...
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0% și echipa de Formula 1 Aston Martin Cognizant anunță un parteneriat de lungă durată
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula...