Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România.
Aceasta include o varietate de produse, de la produsul fanion Nescafé Brasero și până la Nescafé Crema, Nescafé Strong și Nescafé Decaf.
Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela Nescafé Plan.
Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii Nescafé - Momentul tău perfect de dimineață - care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică. În prezent, 1 din 7 cești de cafea băută în lume este Nescafé.
Cu peste 80 de ani de experiență, Nestlé se concentrează pe sustenabilitate și calitatea produsului, în egală măsură, iar Nescafé este printre liderii eforturilor de reciclare a ambalajelor și de reducere a emisiilor de carbon cu scopul de a neutraliza impactul pe care acțiunile companiei îl au asupra mediului. Inițiativele planului de sustenabilitate Nescafé sunt prezente în peste 15 țări, sprijinind fermierii în activitatea lor, oferind suport comunităților locale și contribuind la reducerea amprentei brandului asupra mediului.
Între 2010 și 2020, prin intermediul programului Nescafé Plan, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.