Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail

La un an de la intrarea în portofoliu, Coca-Cola HBC România extinde distribuția brandului Caffé Vergnano și demarează listările în retail. ”În prezent, în România, Caffè Vergnano este disponibil în peste 100 locații HoReCa și de curând am intrat și în magazine de tip retail, atât online, cât și offline”, a declarat Mihaela Hoffman, Coffee & Premium Spirits Business Director, Coca-Cola HBC România. Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail

În 2021, compania a intrat într-un parteneriat strategic cu Coca-Cola HBC pentru distribuția exclusivă a Caffé Vergnano în teritoriile Coca-Cola HBC din afara Italiei. Acordul reprezintă o oportunitate importantă de creștere internațională și de dezvoltare a exporturilor prin consolidarea prezenței companiei dincolo de granițele Italiei.

Afaceri de 37,6 mil. euro în retail pentru businessul Caffé Vergnano

În ciuda provocărilor, anul 2021 s-a încheiat cu o cifră de afaceri totală de 92 de milioane de euro, aproape similară cu cea din 2019. Exporturile au însumat 22,4 milioane de euro, comerțul cu amănuntul 37,6 milioane de euro, sectorul HoReCa 29,4 milioane de euro și vânzările la tonomate - 2,6 milioane de euro.

”Anul acesta, am adăugat portofoliului nostru Caffè Vergnano, o cafea italiană veritabilă, dezvoltată cu pasiune și respect pentru calitate de patru generații de antreprenori italieni. Este un brand valoros, cu tradiție, care beneficiază acum de o rețea largă de distribuție și de susținerea unui partener de business puternic, așa cum este Coca-Cola HBC. Ne bucurăm să ne reconfirmăm angajamentul de a fi un partener de încredere și în anii ce urmează”, a mai punctat Mihaela Hoffman.

Brandul Caffé Vergnano este prezent pe piața din România de la începutul anului 2022, țara noastră s-a numărat printre primele țări din Grup care distribuie în exclusivitate brandul. Acesta este al doilea brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România, după Costa Coffee. În primele șase luni ale acestui an, Coca-Cola HBC a raportat un avans high single digit pentru categoria de cafea.

 

 

AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica, brand lansat pe piață de Jean Valvis, a câștigat definitiv în instanță un proces legat de forma sticlei folosite pentru...
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională "Support Ukrainians"
Corporația Biosphere, cu sprijinul Ambasadei Ucrainei în România și al Elgeka-Ferfelis România, lansează campania internațională de caritate...
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de...
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă
Energy Coffee, brand dezvoltat de Hell Energy, aduce pe piața locală a cafelei gata preparate o aromă complet nouă, aceea de rom cu nucă, ca un...