Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă

Energy Coffee, brand dezvoltat de Hell Energy, aduce pe piața locală a cafelei gata preparate o aromă complet nouă, aceea de rom cu nucă, ca un răspuns la cererea pieței. Ca și restul gamei Energy Coffee, noua băutura rece pe bază de cafea și lapte este fabricată cu extract de cafea Arabica și Robusta, fără conservanți sau coloranți artificiali. Energy Coffee lansează o aromă inedită pe piața cafelei gata preparate: rom și nucă

„Suntem mândri că suntem primii de pe piață care oferă această combinație de arome într-o cafea gata de băut. Gustul delicios al cafelei cu lapte, combinat cu armonia dintre gustul de rom și cel de nucă, o face o băutură excelentă pentru iubitorii acestei combinații de arome. Produsul nu conține alcool, ci doar esență de rom, cu o atingere suavă de nucă, într-o combinație de 40 mg de cofeină / 100 ml și 70% lapte UHT”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național HELL ENERGY România.
În prezent, Energy Coffee este disponibilă în șapte variante, cuprinzând versiunile Latte, Slim Latte, Cappucino, Double Espresso, Cocos, Caramel Sărat și Rom cu Nucă. 


Citește și Hell Energy investește 18 milioane de euro în județul Mureș


Odată cu lansarea noului sortiment, Energy Coffee ajunge la cinci sortimente dedicate consumatorilor care preferă laptele adevărat în cafea (Latte, Slim Latte, Capuccino, Double Espresso), iar cel cu rom și nucă este primul cu aromă deosebită.
Hell Energy este prezent cu gama Energy Coffee în peste 20 de țări, inclusiv în România, Grecia, Croația și Marea Britanie.

Prima gamă de produse sub marca Hell Energy a fost introdusă în 2004 și viza băuturile energizante. Portofoliul a fost extins în 2013 cu băuturile de tip „ice tea”  XIXO și băuturi carbogazoase XIXO.

Compania Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în patru ani de la lansare.

Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack.


 

Sortimente noi de la Nesquik
Sortimente noi de la Nesquik
Gama Ready to drink face parte din portofoliul Nesquik, unul dintre cele mai îndrăgite branduri Nestlé din România, fiind încadrată în...
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher își relansează portofoliul cu o nouă generație revoluționară de șervețele captatoare de culoare, Colour Catcher Max Protect,...
Un nou sortiment de ciocolată de la Lindt
Un nou sortiment de ciocolată de la Lindt
Lindt, lider mondial pe segmentul de ciocolată premium, lansează un nou sortiment de ciocolată, realizată cu cele mai bune ingrediente de către...
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher își relansează portofoliul
Colour Catcher, brand din portofoliul Henkel, își relansează portofoliul cu o nouă generație revoluționară de șervețele captatoare de...