Hell Energy investește 18 milioane de euro în județul Mureș
Hell Energy își extinde activitatea pe piața locală și investește 18 milioane de euro în orașul Ungheni, din județul Mureș. Proiectul, demarat la începutul acestui an, presupune construirea unui nou sediu de birouri, cu o suprafață de 3.800 mp, dar și a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleți. Lucrările ar urma să fie gata până la finalul anului.
Investiția are ca scop mărirea capacității de depozitare și fluidizarea livrărilor de produse din patru game diferite – Hell Energy (băuturi energizante), Energy Coffee (cafea rece gata preparată), Swiss Laboratory (băuturi cu vitamine), Xixo (ceaiuri și băuturi răcoritoare carbogazoase) – către cei 170 de parteneri-distribuitori. Datorită acestei investiții, se vor crea noi locuri de muncă, iar echipa Hell Energy se va extinde cu încă 20 de angajați.
„Pentru noi, investiția în oameni este foarte importantă, acesta fiind și unul dintre motivele acestei extinderi a afacerii. Ne dorim o echipă locală tânără și dornică de a se alătura familiei Hell, mai ales că ne pregătim pentru extinderea agresivă a produselor din gamele Swiss Laboratory, Energy Coffee și Xixo pe piața din România și urmărim să atingem într-un timp relativ scurt aceleași performanțe de piață pe care le avem cu gama de băuturi energizante Hell Energy (peste 50% cotă de piață și peste 85% distribuție numerică). Tot acesta este și motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregătim pentru eficientizarea livrărilor și scăderea timpului de livrare către parteneri”, a declarat Márton Domkos, Director Executiv Hell Energy România.
Citește și: Cupio investește în noi spații de depozitare pentru a susține dezvoltarea activității
Atât construcția sediului central, cât și a depozitului fac parte din strategia companiei de a-și consolida poziția pe piața locală de băuturi energizante, dar și de eficientizare a livrărilor de băuturi energizante Hell Energy și de cafea rece gata preparată, Energy Coffee.
Potrivit informațiilor furnizate de companie, în 2021 vânzările au înregistrat o creștere volumică de 15% raportat la 2020. La nivel valoric, pe piața din România, activitatea Hell Energy a generat în 2021 o cifră de afaceri de 48,8 milioane de euro.
„În pofida contextului schimbător al pieței din ultimii doi ani, dar și a creșterilor repetate de costuri, putem afirma că am avut un parcurs armonios în business, iar asta se datorează construcției piramidale a acestuia, cu o bază foarte solidă de parteneri-distribuitori, la care am adăugat atenție sporită la dinamica pieței și la cerințele consumatorilor. Astfel, după doi ani destul de atipici, am început o investiție locală importantă, în strânsă colaborare cu autoritățile”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.
Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia. Compania a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. În acest moment, brandul Hell este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack, echipată cu tehnologie ultramodernă.