Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani, cu o nouă campanie de promovare a mărcii și o nouă rețetă pentru a introduce cea mai bună și mai tandră Milka din toate timpurile.
Odată cu schimbarea noii rețete, ciocolata Milka este mai bogată în cacao, mai cremoasă, cu un gust desăvârșit. Milka continuă să folosească doar ingrediente de înaltă calitate, atent selecționate. Cu ciocolată obținută prin Cocoa Life, cel mai mare program de sustenabilitate pentru cacao al Mondelez International, și cu un lapte cremos din Alpi, noua tabletă Milka este mai tandră ca oricând.
Milka are, de asemenea, un nou aspect, trecând de la o formă dreptunghiulară la o formă mai rotunjită care s-a dovedit că oferă o experiență de consum deosebită, având o textură mai fină. Pe lângă evoluția formei, noua tabletă mai aduce câteva surprize plăcute: o nouă gravură Milka și văcuța Lila, cu un nou design, care își face pentru prima dată apariția pe tabletă.