Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea

Coca-Cola HBC România, liderul local al pieței de băuturi își extinde portofoliul de cafea și lansează pe piața locală Caffè Vergnano, una dintre cele mai prestigioase companii de cafea din Italia. Lansarea vine după finalizarea achiziționării de către Grupul Coca-Cola HBC a unei participații de 30% în Casa del Caffè Vergnano (Caffè Vergnano) în octombrie 2021. România este printre primele țări din Grup care distribuie în exclusivitate brandul. Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea

Caffè Vergnano vine în completarea portofoliului companiei pe segmentul de cafea și a viziunii Coca-Cola HBC de a fi partenerul 24/7 al clienților săi. În iunie 2020, Coca-Cola HBC România a lansat pe piață marca de cafea mass-premium Costa Coffee, iar noul brand oferă consumatorilor o nouă opțiune de cafea de calitate.

„Suntem foarte bucuroși să adăugăm o nouă savoare în portofoliul nostru de cafea, de data aceasta, o cafea italiană veritabilă. Caffè Vergnano este o afacere de familie, consolidată de 4 generații la rând, care pune pe primul loc calitatea și momentul unic pe care îl creează. Brandul va beneficia de o rețea largă de distribuție și de susținerea unui partener de business puternic, așa cum este Coca-Cola HBC. Vrem să oferim românilor o cafea perfectă și puțin din stilul ‘la dolce vita’ cu fiecare ceașcă de Caffè Vergano servită.”, declară Mihaela Hoffman, Coffee & Premium Spirits Business Director, Coca-Cola HBC România.

Caffè Vergnano este una dintre primele afaceri de familie din Italia din segmentul cafelei, care datează din 1882. Calitatea superioară se naște dintr-un proces extraordinar de pregătire: de la alegerea boabelor până la producție. Cafeaua este obținută printr-un proces lent de prăjire, în care boabele sunt prăjite individual, în funcție de prestigioasele regiuni din care provin, pentru a păstra aroma deplină. Și astăzi, Caffè Vergnano urmează metodele tradiționale de preparare, care i-au garantat succesul.

„Parteneriatul cu Coca-Cola HBC ne va ajuta să accelerăm creșterea brandului nostru și să facem cunoscut gustul autentic italienesc al cafelei Vergnano în afara Italiei. Combinând expertiza, know-how-ul și echipa profesionistă a Coca-Cola HBC, cu brandul nostru de istorie și produse excelente, suntem încrezători că acest lucru se va dovedi un parteneriat puternic în dezvoltarea afacerii noastre în afara Italiei”, declară Carolina Vergnano, CEO, Caffè Vergnano.

În România, Caffè Vergnano este disponibilă în locații HoReCa partenere Coca-Cola HBC. În primăvara lui 2022, Caffè Vergnano își propune să intre și în piața de retail, pentru a oferi consumatorilor posibilitatea de a își prepara acasă un espresso autentic italian. Gama va fi disponibilă în marile magazine, sub formă de cafea boabe, măcinată și capsule compatibile cu aparatele Nespresso sau  capsule compatibile cu aparatele Nescafe Dolce Gusto.
 

Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Bonduelle continuă demersurile din 2021 de a inova și de a lansa game noi, obiectivul principal fiind diferențierea și adaptarea mixului de...
O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
Portofoliul Sloop, lider pe piața de sucuri NFC (not from concentrate) s-a extins în luna ianuarie a acestui an cu proiectul “Sloop DOER”, ce...
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty. Noile produse au o...
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
O noua identitate de brand pentru gama Kaufland „Vreau din România”
Kaufland anunță rebrandingul gamei „Vreau din România” cu o nouă identitate vizuală. „Vreau din România” cuprinde produse făcute...