Campanie aniversară semnată de rețeaua de magazine Diana

Retailerul Diana marchează aniversarea de 30 de ani de prezență pe piață prin campania  “Cu puțin noroc, poți câștiga un T-Roc!”, care se desfășoară între 10 mai și 8 iulie 2021, în cele 6 județe în care este prezentă rețeaua de retail Diana. Campanie aniversară semnată de rețeaua de magazine Diana

La cumpărături de peste 100 RON, clienții primesc taloane de înscriere în tombola cu tragere la sorți, iar la achiziția de produse Coca Cola de minimum 10 lei, taloane pentru premii instant.

Cumpărăturile în cele 65 de magazine fizice Diana, în magazinele Diana și Diana Gourmet listate în aplicaţia FOODIFY pot aduce unul dintre cele 5.000 de premii instant și cele peste 400 premii puse în joc la tombola aniversară – 30 de televizoare Smart Alliew, 30 de boxe portabile JBL, 30 de aparate Tchibo Cafissimo + 240 capsule, 15 laptopuri Gaming Lenovo, 15 telefoane mobile Apple iPhone 12 și 300 de tocătoare din lemn. Și cu puțin noroc, marele premiu, un Volkswagen T-Roc. Valoarea totală a premiilor este de 323 830.15 lei.

Prin această campanie, magazinele Diana își propun să răsplătească fidelitatea celor care își fac constant cumpărăturile aici, dar și să pună bazele unei relații pe termen lung cu noi clienți.

Rețeaua Diana, prezentă în topul Local Key Accounts din România este una dintre liniile de business ale grupului Diana, prezent și în industria cărnii, unde se află pe locul 5 în top abatoare și în top 10 producători de carne cu capital 100% românesc.

 

Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D
Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D
Ca parte a demersurilor companiei Danone de a încuraja o alimentație echilibrată, portofoliul Danonino a fost extins cu un nou produs: iaurturile...
O nouă băutură în portofoliul Alexandrion Group
O nouă băutură în portofoliul Alexandrion Group
Alexandrion Group lansează Hendrick’s Lunar Gin, o băutură în ediție limitată, creată de Master Distilerul Leslie Gracie ȋn “Cabinetul...
Ursus Breweries lansează un Hard Seltzer pe piața băuturilor alcoolice din România
Ursus Breweries lansează un Hard Seltzer pe piața băuturilor alcoolice din România
Ursus Breweries este primul producător de bere din România care lansează o băutură alcoolică de tipul hard seltzer - Viper Hard...
PepsiCo relansează băutura energizantă Rockstar
PepsiCo relansează băutura energizantă Rockstar
PepsiCo, lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, relansează gama Rockstar în patru variante de arome. Compania...
Farmec relansează Apele Micelare Gerovital
Farmec relansează Apele Micelare Gerovital
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea Apelor Micelare Gerovital într-un format nou de ambalaje moderne,...
Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea
Hell Energy extinde gama de băuturi pe bază de lapte și cafea
Gama Energy Coffee a fost extinsă cu două noi sortimente, unul dintre ele dedicat celor cu sensibilitate sau intoleranță la lactoză. Concret,...