Persil Sensitive, noutate în portofoliul Henkel

Persil este unul dintre brandurile ce inovează continuu din dorința de a îmbunătăți produsele cu formule cât mai blânde pentru haine, piele și planetă. Persil Sensitive, noutate în portofoliul Henkel

Brandul lansează pe piață Persil Sensitive, ce oferă curățare în profunzime a hainelor și protejează pielea sensibilă. Formula testată dermatologic conține ingrediente de origine naturală, parfum hipoalergenic și Aloe Vera, care protejează microbionul pielii. Noua formulă Persil a trecut cu brio printr-un regim complex de testare, care a inclus și un test tip „Patch”, evaluat și monitorizat de specialiști în dermatologie timp de 72 de ore pentru a verifica eventualele reacții asupra pielii.

De asemenea, Persil Sensitive a primit certificarea ECARF ca produs special hipoalergenic din partea Centrului European pentru Cercetarea Alergiilor. Certificarea a fost acordată pe baza unor criterii și studii științifice care au demonstrat îmbunătățirea calității vieții pentru persoanele care suferă de alergii. 

Noul produs este potrivit atât pentru hainele colorate, cât și pentru cele albe, fiind eficient la temperaturi de până la 20 de grade. Astfel, economisind energie, Persil este pietenos cu mediul înconjurător, precum și cu pielea delicată.

Noua gamă include Persil Sensitive gel și pudră, precum și noile capsule Persil Sensitive 4în1. Folia capsulelor este 100% biodegradabilă, ceea ce face ca produsul să fie prietenos cu mediul înconjurător și perfect pentru pielea sensibilă.

Totodată, cantitatea redusă de plastic din ambalajul Persil Sensitive ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon, susținând un viitor mai verde pentru noi toți. 

Producător și distribuitor: Henkel România S.R.L.;

Adresă: Strada Ioniță Vornicul, nr. 1-7, sector 2, București;

Tel.: 021 203 26 00; Fax: 021 203 26 55.

 

 

 

 

 Două produse noi în portofoliul Hell Energy
Două produse noi în portofoliul Hell Energy
Odată cu sezonul rece, Hell Energy, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de energizante, lansează două noi arome de iarnă Nordic...
Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop, inovatorul primelelor microdrinks din lume, adaugă o nouă aromă celor 12 arome deja existente în portofoliu. Disponibilă în ediție...
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3 a câștigat Bronze- Print Craft – Outstandig Art Direction la Cresta Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri...
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
O călătorie memorabilă cu balonul, o cină savuroasă ȋn compania unui pahar de Hendrick’s Gin, ȋntr-o locaţie premium modernă şi o bună...