Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată

Waterdrop, inovatorul primelelor microdrinks din lume, adaugă o nouă aromă celor 12 arome deja existente în portofoliu. Disponibilă în ediție limitată, „Flair” este o combinație de floare de soc, floare de tei și zmeură, un cub compact hidratant care îmbogățește apa cu o serie de extracte naturale din plante oferind încă o opțiune sănătoasă pentru a bea mai multă apă. Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată

Floarea de soc, un ingredient stimulant și hrănitor, este adesea folosită ca remediu pentru tuse și răceli. Extractul de floare de tei are efecte calmante care pot ajuta la inflamații, dureri de cap și stres datorită proprietăților sale calmante. Un fruct bine cunoscut, zmeura este o sursă bogată de vitamine, minerale și nutrienți.

„Suntem atenți la dorințele consumatorilor noștri și avem avantajul că ne putem plia rapid să punem în practică produsele solicitate. Asta ne permite să inventăm și să reinventăm continuu astfel încât să avem o paletă din ce în ce mai mare de consumatori care beau mai multă apă prin intermediul microdrink-urilor waterdrop și care elimină din regimul lor alimentar consumul de băuturi îndulcite cu zahăr. Misiunea waterdrop este de a crea un nou concept de hidratare, un stil de viață sănătos sub toate aspectele prin modul sustenabil în care operăm”, a precizat Kateřina Navrátilová, director Waterdrop pentru Europa Centrală și de Est.

Conceptul Waterdrop legat de hidratare vizează mai degrabă un consum calitativ de apă și nu unul cantitativ. Prin intermediul cuburilor hidratante, Waterdrop adaugă diverse arome apei. În același timp, este soluția complet naturală care poate înlocui consumul băuturilor îndulcite cu zahăr și ambalate în plastic.

Noua aromă este concepută respectând aceleași principii de fabricație - doar din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr, fără conservanți, cu doar 4 calorii per microdrink și cu un ambalaj ecologic. În plus, Flair conține vitaminele B7, C și E aducând un plus de beneficii.

 

 

Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din...
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, relansează gama Pate Tube, în ambalaje noi. Moderne, cu un design îmbunătățit,...
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Unul dintre cele mai importante principii ale SPLAT Global este de a investi în propriile sale dezvoltări inovatoare, pentru a veni mereu în...
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
The Iconic Estate, parte din Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, relansează...