Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din surse naturale regenerabile și ambalaje din materiale reciclate și reutilizabile.
Produsele conțin ingrediente obținute din surse naturale regenerabile în proporție de 95% - 99,9% (ajută la economisirea apei și conservarea mediului înconjurător), cu 0 % fosfat de parfum și colorant.
Totodată, ambalajele sunt obținute din materiale reciclate (plastic - Coș 100% reciclat 100% r-PET sticle, 100% carton reciclat/Somat) și pot fi, la rândul lor, reciclabile. Pe lângă faptul că produsele sunt prietenoase cu mediul (“eco-friendly”), deținând certificare Blue Engel/ EU EcoLabel, ele oferă și o performanță ridicată de curățare.
Conform studiului realizat de Firmenich în 2020 - „Sustainability Trend Watch“ - peste o treime din toți cumpărătorii intervievați susțin că durabilitatea și sustenabilitatea au devenit mai importante din cauza pandemiei, iar pentru 36% dintre cei chestionați, ele au devenit chiar mai importante ca urmare a pandemiei, dar și a schimbărilor climatice
Angajamentul companiei Henkel față de ambalajele sustenabile respectă trei principii: mai puține deșeuri, ambalaje mai bune și facilitarea unei economii circulare, obiectivul principal pentru 2025 în ceea ce privește ambalajele fiind “100% reciclabil sau reutilizabil”.
Companie înființată în anul 1994, ca reprezentantă a Henkel Central Eastern Europe Austria, Henkel România are în prezent peste 500 angajați și un portofoliu compus din peste 30 mărci, de la detergenți și produse pentru îngrijirea locuinței, la produse cosmetice și de îngrijire personală, până la adezivi comerciali, profesionali și industriali și tehnologii. Henkel deține trei unități de producție în România (Pantelimon/ lângă București, Câmpia Turzii și Roznov).