Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie

Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din surse naturale regenerabile și ambalaje din materiale reciclate și reutilizabile. Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie

Produsele conțin ingrediente obținute din surse naturale regenerabile în proporție de 95% - 99,9% (ajută la economisirea apei și conservarea mediului înconjurător), cu 0 % fosfat de parfum și colorant.
Totodată, ambalajele sunt obținute din materiale reciclate (plastic - Coș 100% reciclat 100% r-PET sticle, 100% carton reciclat/Somat) și pot fi, la rândul lor, reciclabile. Pe lângă faptul că produsele sunt prietenoase cu mediul (“eco-friendly”), deținând certificare Blue Engel/ EU EcoLabel, ele oferă și o performanță ridicată de curățare.

Conform studiului realizat de Firmenich în 2020 -  „Sustainability Trend Watch“ - peste o treime din toți cumpărătorii intervievați susțin că durabilitatea și sustenabilitatea au devenit mai importante din cauza pandemiei, iar pentru 36% dintre cei chestionați, ele au devenit chiar mai importante ca urmare a pandemiei, dar și a schimbărilor climatice

Angajamentul companiei Henkel față de ambalajele sustenabile respectă trei principii: mai puține deșeuri, ambalaje mai bune și facilitarea unei economii circulare, obiectivul principal pentru 2025 în ceea ce privește ambalajele fiind “100% reciclabil sau reutilizabil”.

Companie înființată în anul 1994, ca reprezentantă a Henkel Central Eastern Europe Austria, Henkel România are în prezent peste 500 angajați și un portofoliu compus din peste 30 mărci, de la detergenți și produse pentru îngrijirea locuinței, la produse cosmetice și de îngrijire personală, până la adezivi comerciali, profesionali și industriali și tehnologii. Henkel deține trei unități de producție în România (Pantelimon/ lângă București, Câmpia Turzii și Roznov).

 

Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, relansează gama Pate Tube, în ambalaje noi. Moderne, cu un design îmbunătățit,...
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Unul dintre cele mai importante principii ale SPLAT Global este de a investi în propriile sale dezvoltări inovatoare, pentru a veni mereu în...
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
O nouă identitate vizuală pentru spumantul Rhein Extra
The Iconic Estate, parte din Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, relansează...
 Ambalaje prietenoase cu mediul pentru Napolact
Ambalaje prietenoase cu mediul pentru Napolact
Napolact a lansat în luna septembrie un nou ambalaj mai prietenos cu mediul pentru formatul On the Go, 330g, consumat cu predilecție în afara...
Kandia Dulce aduce în România batoanele de cereale Nature Valley
Kandia Dulce aduce în România batoanele de cereale Nature Valley
Kandia Dulce, cel mai mare producător român de dulciuri, cu un portofoliu vast de mărci și produse cu tradiție în România: ROM, Măgura,...
Klintensiv își extinde portofoliul
Klintensiv își extinde portofoliul
Klintensiv lansează KlinAll, un brand nou de dezinfectanți pentru consumatorul casnic. Cu o capacitate dovedită a produselor de a elimina...