Două produse noi în portofoliul Hell Energy

Odată cu sezonul rece, Hell Energy, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de energizante, lansează două noi arome de iarnă Nordic Red, cu aromă de rodie și Nordic Turquoise, cu aromă de kiwi și kumquat.  Două produse noi în portofoliul Hell Energy

Gustul dulce-acrișor al băuturilor energizante din ediția limitată Ice Cool este pus în valoare de un ambalaj cu design de sărbătoare și motive scandinave, realizat din aluminiu cu un conținut ridicat de material reciclat. Fiecare băutură energizantă are același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai.

„Hell Energy a lansat pentru prima dată ediția limitată Ice Cool în 2012, cea de anul acesta fiind cea de-a X-a serie limitată de iarnă a noastră. Până anul trecut, modificările de design ale edițiilor limitate au fost minime, însă începând din iarna trecută am decis să venim cu un alt tip de design, unul inovator. Consumatorii Hell Energy pot testa și se pot bucura de noile produse Ice Cool începând cu luna noiembrie și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.

Băuturile energizate Hell Energy conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, zahăr granulat pentru un plus de energie, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți.

Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia. Compania a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi Hell este prezent în peste 50 de țări din toată lumea.
 

Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop, inovatorul primelelor microdrinks din lume, adaugă o nouă aromă celor 12 arome deja existente în portofoliu. Disponibilă în ediție...
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3 a câștigat Bronze- Print Craft – Outstandig Art Direction la Cresta Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri...
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
O călătorie memorabilă cu balonul, o cină savuroasă ȋn compania unui pahar de Hendrick’s Gin, ȋntr-o locaţie premium modernă şi o bună...
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din...
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, relansează gama Pate Tube, în ambalaje noi. Moderne, cu un design îmbunătățit,...
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Noutate în portofoliul Orbico-Interbrands: Spuma pentru îngrijire orală
Unul dintre cele mai importante principii ale SPLAT Global este de a investi în propriile sale dezvoltări inovatoare, pentru a veni mereu în...