Ferma ecologică Moșia Chindia lansează gama de produse pentru copii

Moșia Chindia, prima fermă multispecie de animale crescute prin pășunare, lansează Favoritele Copiilor, gama de produse destinate copiilor. Ferma ecologică Moșia Chindia lansează gama de produse pentru copii

Proprietarii fermei, tenorul Vlad Miriță și antreprenorul Dan Cîrstea, și-au propus ca, în următorul an, să aducă noua gamă pe mesele a aproximativ 2.000 de familii, cu copii de vârste variate, de la cei care abia au început diversificarea alimentară, până la adolescenți.

„Produsele marca Moșia Chindia nu conțin aditivi și nu sunt adăugate niciun fel de chimicale, începând de la creșterea animalului, până la sacrificare și procesare. În plus, carnea din gama pentru copii este porționată în bucăți suficient de mici, încât să poată fi pregătită ușor și pentru bebelușii de șase luni, care abia au început diversificarea, și copiii foarte mici. Avem și bucăți de 30 – 50 de grame, care sunt ideale pentru primii ani de viață, pentru ca cel mic să poată avea carne proaspătă la fiecare masă. De asemenea, conținutul de sare și condimente este foarte redus, așa cum este recomandat pentru vârstele mici”, a declarat Vlad Miriță, fondator al Moșia Chindia.

În topul vânzărilor, realizat la câteva săptămâni de comercializare a gamei, se află: crenvurștii de pui și crenvurștii de curcan, ficățeii de pui, pieptul de pui tranșat pentru copii și ciocănelele de pui, pieptul de curcan tranșat pentru copii și Rulada coaptă de pui. Sunt, de asemenea, căutate de către familiile cu copii și carnea de curcan (în diverse tranșări), puiul tranșat pentru copii și chiar mușchiulețul de porc.

Cei doi antreprenori și-au propus să atingă vânzări de circa 100.000 lei, în primele 12 luni de la lansarea gamei, în ciuda unei încetiniri care se așteaptă pe segmentul alimentelor bio, în următoarea perioadă. „Segmentul alimentelor bio cred că își va încetini puțin creșterea în următoarele luni, în contextul actual. Pe de o parte, pe fondul noului val al pandemiei, oamenii redevin mult mai atenți cu cheltuielile, iar pe de alta, asistăm și la o ușoară scădere a puterii de cumpărare, odată cu majorarea prețului la utilități. Totuși, estimez că piața alimentelor pentru copii va rămâne constantă, pentru că părinții vor face întotdeauna o prioritate din a le oferi copiilor hrană de calitate”, a punctat Dan Cîrstea, fondator al Moșia Chindia.

 

 Două produse noi în portofoliul Hell Energy
Două produse noi în portofoliul Hell Energy
Odată cu sezonul rece, Hell Energy, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de energizante, lansează două noi arome de iarnă Nordic...
Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop lansează o nouă aromă în ediție limitată
Waterdrop, inovatorul primelelor microdrinks din lume, adaugă o nouă aromă celor 12 arome deja existente în portofoliu. Disponibilă în ediție...
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3, premiată la Cresta Awards
Campania Tomi 1|2|3 a câștigat Bronze- Print Craft – Outstandig Art Direction la Cresta Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri...
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
Campanie neconvențională semnată de Hendrick's Gin
O călătorie memorabilă cu balonul, o cină savuroasă ȋn compania unui pahar de Hendrick’s Gin, ȋntr-o locaţie premium modernă şi o bună...
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează Pro Nature, o gamă de produse sustenabile de curățenie
Henkel lansează gama de produse sustenabile de curățenie Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, cu ingrediente din...
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare relansează gama Pate Tube
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, relansează gama Pate Tube, în ambalaje noi. Moderne, cu un design îmbunătățit,...