Ferma ecologică Moșia Chindia lansează gama de produse pentru copii
Moșia Chindia, prima fermă multispecie de animale crescute prin pășunare, lansează Favoritele Copiilor, gama de produse destinate copiilor.
Proprietarii fermei, tenorul Vlad Miriță și antreprenorul Dan Cîrstea, și-au propus ca, în următorul an, să aducă noua gamă pe mesele a aproximativ 2.000 de familii, cu copii de vârste variate, de la cei care abia au început diversificarea alimentară, până la adolescenți.
„Produsele marca Moșia Chindia nu conțin aditivi și nu sunt adăugate niciun fel de chimicale, începând de la creșterea animalului, până la sacrificare și procesare. În plus, carnea din gama pentru copii este porționată în bucăți suficient de mici, încât să poată fi pregătită ușor și pentru bebelușii de șase luni, care abia au început diversificarea, și copiii foarte mici. Avem și bucăți de 30 – 50 de grame, care sunt ideale pentru primii ani de viață, pentru ca cel mic să poată avea carne proaspătă la fiecare masă. De asemenea, conținutul de sare și condimente este foarte redus, așa cum este recomandat pentru vârstele mici”, a declarat Vlad Miriță, fondator al Moșia Chindia.
În topul vânzărilor, realizat la câteva săptămâni de comercializare a gamei, se află: crenvurștii de pui și crenvurștii de curcan, ficățeii de pui, pieptul de pui tranșat pentru copii și ciocănelele de pui, pieptul de curcan tranșat pentru copii și Rulada coaptă de pui. Sunt, de asemenea, căutate de către familiile cu copii și carnea de curcan (în diverse tranșări), puiul tranșat pentru copii și chiar mușchiulețul de porc.
Cei doi antreprenori și-au propus să atingă vânzări de circa 100.000 lei, în primele 12 luni de la lansarea gamei, în ciuda unei încetiniri care se așteaptă pe segmentul alimentelor bio, în următoarea perioadă. „Segmentul alimentelor bio cred că își va încetini puțin creșterea în următoarele luni, în contextul actual. Pe de o parte, pe fondul noului val al pandemiei, oamenii redevin mult mai atenți cu cheltuielile, iar pe de alta, asistăm și la o ușoară scădere a puterii de cumpărare, odată cu majorarea prețului la utilități. Totuși, estimez că piața alimentelor pentru copii va rămâne constantă, pentru că părinții vor face întotdeauna o prioritate din a le oferi copiilor hrană de calitate”, a punctat Dan Cîrstea, fondator al Moșia Chindia.