Noile ambalaje Bergenbier, lansate de Ziua Barbatului | Progresiv

Bergenbier a sarbatorit pe 5 mai Ziua Barbatului, eveniment care a strans in Bucuresti peste 25.000 de oameni in parcul „Lumea Copiilor” din Sectorul 4, unde au avut loc concerte Heaven, Vunk, Connect-R, System si Voltaj. Noile ambalaje Bergenbier, lansate de Ziua Barbatului

Cu aceasta ocazie a fost lansata oficial noua identitate vizuala pentru toata gama Bergenbier. Pe langa evenimentul din Bucuresti, brandul a sarbatorit Ziua Barbatului, alaturi de consumatorii sai, in alte 10 orase din tara (Timisoara, Sibiu, Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea, Craiova, Pitesti, Cluj, Ploiesti, Galati).

Despre noile ambalaje Bergenbier, reprezentantii producatorului spun ca acestea comunica unitar si coerent simbolurile berii atat de cunoscute barbatilor si pun mai mult accent pe valorile care definesc brandul Bergenbier: reteta originala, premiata, masculinitate si prietenie.
Consumatorii din Romania cunosc in proportie de 95% brandul Bergenbier si il asociaza spontan cu culoarea galbena, scutul cu munte, fotbal si cu sloganul “Prietenii stiu de ce”.

„Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brandului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare”, au declarat reprezentantii Bergenbier S.A.
Astfel, noua forma a sticlei de 0,5, precum si a sticlelor PET de 1 l si 2 l, este puternic masculina, iar noul logo este scris orizontal pentru o mai buna claritate si o mai usoara recunoastere la raft.

Muntele, simbolul Bergenbier, este embosat pe spatele sticlei de 0,5 l si creeaza o senzatie placuta la atingerea sticlei. Pe sticlele PET de 1 l si 2 l este gravat pe toata partea de sus a sticlei.
“Deoarece Bergenbier inseamna “bere de la munte” si muntele este simbolul traditional alaturi de scut, am vrut sa scoatem in evidenta aceste doua elemente pe noile ambalaje”, au mai precizat reprezentantii producatorului.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Plant-based, pe traseul transformării de la nișă la experiență senzorială în masă
După ritmul de creștere galopant al pieței de produse plant-based cu care producătorii s-au obișnuit în ultimii ani, 2024 ar putea fi definit...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
Allan Anderson Virgil Iantu Nawaf Salameh JA.AR Single Malt Whisk
Alexandrion Group extinde portofoliul de whisky cu JA.AR Single Malt Whisky 
Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...