Noile ambalaje Bergenbier, lansate de Ziua Barbatului | Progresiv
Bergenbier a sarbatorit pe 5 mai Ziua Barbatului, eveniment care a strans in Bucuresti peste 25.000 de oameni in parcul „Lumea Copiilor” din Sectorul 4, unde au avut loc concerte Heaven, Vunk, Connect-R, System si Voltaj.
Cu aceasta ocazie a fost lansata oficial noua identitate vizuala pentru toata gama Bergenbier. Pe langa evenimentul din Bucuresti, brandul a sarbatorit Ziua Barbatului, alaturi de consumatorii sai, in alte 10 orase din tara (Timisoara, Sibiu, Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea, Craiova, Pitesti, Cluj, Ploiesti, Galati).
Despre noile ambalaje Bergenbier, reprezentantii producatorului spun ca acestea comunica unitar si coerent simbolurile berii atat de cunoscute barbatilor si pun mai mult accent pe valorile care definesc brandul Bergenbier: reteta originala, premiata, masculinitate si prietenie.
Consumatorii din Romania cunosc in proportie de 95% brandul Bergenbier si il asociaza spontan cu culoarea galbena, scutul cu munte, fotbal si cu sloganul “Prietenii stiu de ce”.
„Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brandului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare”, au declarat reprezentantii Bergenbier S.A.
Astfel, noua forma a sticlei de 0,5, precum si a sticlelor PET de 1 l si 2 l, este puternic masculina, iar noul logo este scris orizontal pentru o mai buna claritate si o mai usoara recunoastere la raft.
Muntele, simbolul Bergenbier, este embosat pe spatele sticlei de 0,5 l si creeaza o senzatie placuta la atingerea sticlei. Pe sticlele PET de 1 l si 2 l este gravat pe toata partea de sus a sticlei.
“Deoarece Bergenbier inseamna “bere de la munte” si muntele este simbolul traditional alaturi de scut, am vrut sa scoatem in evidenta aceste doua elemente pe noile ambalaje”, au mai precizat reprezentantii producatorului.