FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Nestlé: 12 miliarde de dolari pentru Pfizer Nutrition, peste oferta Danone

Nestlé: 12 miliarde de dolari pentru Pfizer Nutrition, peste oferta Danone

Nestlé anunta achizitia Pfizer Nutrition contra sumei de 11,85 miliarde de dolari (8,98 miliarde de euro) intarindu-si astfel pozitia in piata de nutritie infantila la nivel global. In acest moment, tranzactia este analizata de autoritatile de concurenta in vederea aprobarii. Potrivit publicatiei franceze L'Expansion, oferta elvetienilor de la Nestlé a fost preferata in fata celei de la Danone, a caror oferta a fost estimata la 6,8 miliarde de euro. 

Paul Bulcke, Nestlé CEO, afirma ca “nutritia infantila a fost in centrul atentie noastre inca de la fondarea companiei in 1866. Pfizer Nutrition se potriveste perfect din punct de vedere strategic, iar aceasta achizitie intareste angajamentul pe care ni l-am luat de a deveni lideri in domeniul nutritiei la nivel global. Pfizer Nutrition este companie foarte dinamica, cu produse de calitate ridicata, complementare portofoliului nostru – branduri puternice in segmente cheie si o geografie interesanta din punct de vedere al distributiei vanzarilor”.

Nestlé estimeaza ca, in 2012, vanzarile Pfizer Nutrition au fost de 2,4 miliarde de dolari. Nu mai putin de 85% din vanzarile Pfizer Nutrition sunt reprezentate de pietele emergent – majoritatea tari cu o vasta populatie, in crestere.
Dupa aprobarea tranzactiei, portofoliul Nestlé va fi completat de branduri ca S-26 Gold, SMA si Promil. Acestea se vor adauga brandurilor companiei deja consacrate in categorie precum Gerber, Lactogen, Nestogen sau Cerelac.

Anuntul achizitiei vine la nici o saptamani dupa afisarea rezultatelor financiare pe primul trimestru din 2012. Acestea aratau o crestere organica a vanzarilor de 7,2%, "in conditiile in care cererea crescuta de pe pietele emergente si avansul preturilor au compensat cresterile mici de pe pietele dezvoltate". Astfel, anzarile grupului, care includ fluctuatiile de curs de schimb, au ajuns in primul trimestru al anului la 17,8 miliarde euro.

Reprezentantii companiei spun ca evolutia buna din primul trimestru ii fac sa reconfirme prognoza de crestere organica de 5-6% pentru intregul an. 

La nivel local, Nestle produce si distribuie branduri precum KitKat (batoane ciocolata), Nescafe (cafea solubila), Joe (napolitane), Maggi (baze pentru mancaruri), precum si game de produse din categoriile cereale pentru micul dejun, produse pentru bebelusi si inghetata. 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content