Lipton relansează două sortimente de Ice Tea
18 iunie 2020
|
Lipton a reinventat rețeta sortimentelor de Ceai Verde și Ceai Verde Mint & Lime, care au acum un conținut redus de zahăr. Totodată, Lipton le oferă consumatorilor o nouă aromă light, de piersică. Noul Lipton Ceai Verde conține apă, frunze de ceai verde și fructe.
În acest context, Lipton a dezvoltat campania „What are YOU made of?”, care a adus universul Lipton aproape de consumatori.
Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internaţional sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture între PepsiCo şi Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate şi distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licenţă Pepsi Lipton Ltd.
Cosmetic Plant lansează noi produse pentru protecție solară
După lansarea gamei superioare FaceCare, Cosmetic Plant face încă un pas spre categoria produselor premium. Este vorba despre cremele și emulsia...
Unilever anunță un nou sortiment de înghețată
Eugenia Sandwich cu biscuiți și înghețată cu cacao și aromă de rom este noul produs lansat de Unilever la începutul lunii iunie. Deși...
BioEF lansează pe piața locală iaurturi cu melatonină și colostru bovin
BioEF, companie românească cu tradiție pe piața farmaceutică, lansează în premieră pe piața lactatelor din România două produse noi,...
La Colline lansează o nouă gamă de brânzeturi
Producătorul de lactate Super Lactis anunță lansarea unor noi produse în gama La Colline. „La Colline MIX” este o combinație de 55%...
Magnum Ruby, o nouă înghețată
Magnum, brand aflat în portofoliul companiei Unilever, lansează o nouă înghețată, Magnum Ruby. Magnum este primul brand de înghețată ce a...
Gerocossen lansează o nouă gamă de biocide
Gerocossen lansează gama Ultra Sept care include produse cu efect biocid. Acestea sunt disponibile în cantități de un litru și cinci litri, dar...