Gerocossen lansează o nouă gamă de biocide

Gerocossen lansează gama Ultra Sept care include produse cu efect biocid. Acestea sunt disponibile în cantități de un litru și cinci litri, dar compania anunță că vor fi dezvoltate și alte variante. Gerocossen lansează o nouă gamă de biocide

Gelul dezinfectant Ultra Sept 70% alcool și un mix de eucalipt și lămâie distruge 99,9% dintre germeni. Produsul prezintă activitate bactericidă față de E.coli, Staphylococus aureus, Pseudomonas aeruginosa și activitate fungicidă față de Candida albicans și Aspergilus niger. Produsele biocide puse pe piață de Gerocossen sunt avizate de Institutul Cantacuzino.

„Încă de la începutul declarării stării de urgență am decis că este extrem de important să ne implicăm în lupta contra virusului, cu toate instrumentele pe care le avem la dispoziție. Din fericire, specialiștii, tehnologia și logistica din fabrica de la București au putut fi puse la lucru cu folos, astfel că astăzi avem mai multe game destinate igienizării și dezinfectării. Vom continua să extindem acest segment, pentru a ne asigura că acoperim toate nevoile pieței, fie că este vorba despre igiena personală sau a locuinței, fie că vorbim despre business-uri.”, spune Stanca Cismaru, Directorul General Gerocossen.

Gama de produse igienizante este completată de Ultra Clean, ce cuprinde o serie de geluri și loțiuni cu 70% alcool, dar și Ultra Care, o cremă pentru mâini intens regenerantă, realizată pe bază de uleiuri naturale bogate în vitamine și nutrienți: ulei de cătină, ulei de morcov și Aloe Vera.

Gerocossen este o companie românească înființată acum 30 de ani de către trei antreprenori locali cu background în industria cosmetică. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hypermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, rețele de farmacii și plafaruri, precum și în magazinul online dedicat.

 

O nouă gamă Bonduelle Vapeur
O nouă gamă Bonduelle Vapeur
Bonduelle lansează trei sortimente noi de monolegume Vapeur în conservă. Năut, Fasole Albă Cannellini și Mazăre fără zahăr adăugat sunt...
Stand modular de igienizare HL Display
Stand modular de igienizare HL Display
„Hygiene station”, noul stand modular de igienizare de la HL Display, face parte din gama Protection & Safety. Este prevăzut cu header și...
Oti lansează măști de unică folosință
Oti lansează măști de unică folosință
Oti Group își extinde portofoliul de produse cu măștile de unică folosință, unele dintre cele mai căutate produse în această...
Silan: primăvară cu lansări parfumate
Silan: primăvară cu lansări parfumate
Silan și-a relansat gamele Classic și Aromatherapy. Formula îmbunătățită conține o tehnologie specială, mai exact două tipuri de capsule...
 Ursus Breweries își extinde portofoliul cu o gamă de specialități
Ursus Breweries își extinde portofoliul cu o gamă de specialități
Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, lansează o gamă cu trei noi specialități, extinzând astfel linia Ursus...
Orbico dă startul distracției cu Pringles
Orbico dă startul distracției cu Pringles
În perioada 1.05 – 30.06.2020, Orbico România organizează o nouă campanie promoțională pentru marca Pringles, pe întreg teritoriul...