Cosmetic Plant lansează noi produse pentru protecție solară
După lansarea gamei superioare FaceCare, Cosmetic Plant face încă un pas spre categoria produselor premium. Este vorba despre cremele și emulsia pentru protecție solară din gama Ozon care au la bază ulei de măsline ozonizat, un ingredient folosit pentru prima dată în România. Produsele sunt disponibile atât pentru adulți, cât și pentru copii.
Cosmetic Plant anunță că tehnologia de ozonizare pe substrat este o tehnologie de ultimă generație prin care se obțin produse foarte stabile și pure. Uleiul de măsline ozonizat eliberează gradual oxigen activ în formă moleculară stabilă către substraturile biologice.
Noua gamă Ozon este compusă din 5 produse: cremă de plajă rezistentă la apă pentru copii cu Pantenol (SPF 50), emulsie de plajă rezistentă la apă cu vitamina E (SPF 20 și 30), cremă de protecție solară pentru față cu Vitamina E (SPF 30) și cremă de protecție solară (SPF 30).
„Lansarea noii game Ozon este unul dintre obiectivele pe acest an și face parte din strategia de dezvoltare și lansare de produse inovatoare. Am făcut mereu pionierat, ne-am asumat statutul de inovator pe piața cosmeticelor din România, instrument fără de care nu poți ține pasul cu dinamica pieței, iar gama OZON reconfirmă orientarea noastră puternică pentru cercetare. Folosind tehnologia revoluționară de ozonizare, am creat un produs cu beneficii sporite, lărgind astfel varietatea categoriei SunCare, printre cele mai performante din portofoliul nostru de produse”, declară Dr. Susana László, Director General și acționar Cosmetic Plant.
Compania are o tradiție de peste 30 de ani și este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, dm DrogerieMarkt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și alte magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 140 produse.