Cum arată un concept de retail cu adevărat „to go” [GALERIE FOTO]

Continuăm seria prezentărilor de concepte de retail cu cea mai nouă invenție a celor de la Coop Elveția care au deschis săptămâna aceasta prima unitate Coop to go în gara principală din Zürich. Cum arată un concept de retail cu adevărat „to go” [GALERIE FOTO]

Sortimentația este alcătuită 100% din produse care pot fi consumate imediat, de la sandvișuri, sushi sau salate, la produse de patiserie și brutărie, până la o ofertă foarte mare de fructe proaspete.

Se remarcă de asemenea și o serie de servicii asociate idee de to go cum ar fi posibilitatea de a-ți încălzi produsele, accesul la un storcător de citrice și bineînțeles existența unei zone dedicată preparării cafelei.

Reprezentanții companiei sunt convinși de potențialul noului concept de magazin și au anunțat deja ca acesta urmează să fie implementat și în alte locații cu trafic ridicat. Aceștia estimează că în următorii 5 ani rețeaua Coop to go va ajunge la aproximativ 50 de unități.

Sursă foto: lebensmittelzeitung.net

coop to go (1)coop to go (4)coop to go (5)coop to go (6)coop to go (2)coop to go (3)coop to go (8)
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Strategii de adaptare a consumatorilor români la creșterea prețurilor
Strategii de adaptare a consumatorilor români la creșterea prețurilor
În fața creșterilor de prețuri, consumatorii își ajustează obiceiurile de consum și strategiile pentru a-și gestiona eficient bugetul. O...
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Tendințe și strategii de succes în industria de retail și FMCG din România
Deși deloc lipsit de provocări, 2023 are toate premisele să fie un an de creștere pentru companiile de referință din retail și FMCG. Potrivit...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...