Interviuri din toate categoriile, pagina 91
Ady Hirsch, CEO Alka: „Stabilirea priorităților devine tot mai importantă"
28 ianuarie 2015
3 minute
În lipsa unor semnale clare care să demonstreze potențialul de creștere a economiei, consumul nu pare a se redresa nici în acest an, atrage...
Jan Willem Kivits, FrieslandCampina: "2015 ar putea fi anul reintrării pe profit"
27 ianuarie 2015
5 minute
Restructurare, dublată de investiții. Așa s-ar rezuma în câteva cuvinte anul 2014 pentru FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanți...
Lucian Marin, Marco Polo CEE: “Volatilitatea este singura certitudine în 2015”
27 ianuarie 2015
6 minute
Anii de recesiune au împins retailerii și furnizorii într-o zonă a pragmatismului, a eficientizării, a concretului de zi cu zi, dar în ciuda...
Șeful Concurenței despre amenzile din retail: “Le-am acordat circumstanțe atenuante tuturor celor sancționați”
26 ianuarie 2015
4 minute
La începutul anului 2015, Consiliul Concurenței anunța cele mai mari amenzi din istoria retailului modern: aproximativ 35 de milioane de euro...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Ilias Pliatsikas, Olympus România: „Pentru a supraviețui, trebuie să investești și să te diferențiezi”
23 ianuarie 2015
4 minute
Industria lactatelor trebuie să-și educe consumatorii pentru a avea șanse de creștere substanțială în viitor, este de părere Ilias Pliatsikas...
Gabriel Sandu, Pronto: ”Cheia succesului pe termen lung este inovarea”
21 ianuarie 2015
5 minute
Retailerii independenți nu au cum să reziste pe o piață unde cumpărătorii au acces la un nivel din ce în ce mai ridicat al serviciilor,...
Petru Berciu, BDG Import: „Pe piața băuturilor spirtoase nu mai există predictibilitate”
21 ianuarie 2015
5 minute
Intensificarea concurenței a schimbat piața importurilor și distribuției de băuturi alcoolice. Într-o industrie cu branduri puternice, în care...
Khaled El Solh, Caroli: „Aş recomanda România celor interesaţi să investească”
20 ianuarie 2015
5 minute
Într-o categorie afectată puternic de amploarea pe care a luat-o piaţa nefiscalizată vin totuşi semnale pozitive: „Consumatorii au început...
Produse noi:
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
BOROTALCO relansează gama Pure
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Florin Arsene, Praxis: „Singura soluție pentru supraviețuire este să ne asociem”
16 ianuarie 2015
5 minute
Omul de afaceri Florin Arsene, proprietarul magazinelor Praxis, crede că asocierea reprezintă soluția pentru comercianții independenți de a...
Gilles Roudy, Metro: „Încrederea în economie poate aduce creştere în consum”
16 ianuarie 2015
4 minute
Septembrie-decembrie sunt luni foarte importante pentru comercianţi, iar pentru reţeaua Metro România trendul a fost pozitiv în intervalul...