Interviuri din toate categoriile, pagina 3

Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
11 iunie 2024
2 minute
Alina Stan
Viitorul industriei bunurilor de larg consum va fi definit de cinci cuvinte: dinamic, digital, selectiv, impredictibil, premium, a punctat Oana...
Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi
Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi
4 iunie 2024
2 minute
Simona Popa
Pentru a acoperi nevoile tuturor consumatorilor, producătorii și distribuitorii de bunuri de larg consum investesc constant în produse și...
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
3 iunie 2024
4 minute
Simona Popa
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
3 iunie 2024
5 minute
Simona Popa
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
31 mai 2024
7 minute
Simona Popa
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
30 mai 2024
3 minute
Simona Popa
În actualul context economic, cu toate presiunile de ordin economic, puterea de adaptare reușește să facă diferența între companiile care...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
27 mai 2024
5 minute
Simona Popa
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
23 mai 2024
5 minute
Progresiv
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
22 mai 2024
2 minute
Alina Dragomir
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate
Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate
20 mai 2024
3 minute
Andra Imbrea Palade
Pentru Vascar, producător român de preparate din carne și conserve, cei 40 de ani de activitate au început cu suișuri și coborâșuri. De la...
1234...89