Interviuri din toate categoriile, pagina 3
![Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/oana_bejan-400x250.jpg)
Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
11 iunie 2024
2 minute
Viitorul industriei bunurilor de larg consum va fi definit de cinci cuvinte: dinamic, digital, selectiv, impredictibil, premium, a punctat Oana...
![Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/carol-boisan-400x250.jpg)
Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi
4 iunie 2024
2 minute
Pentru a acoperi nevoile tuturor consumatorilor, producătorii și distribuitorii de bunuri de larg consum investesc constant în produse și...
![Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/mircea_turdean-1200x628-400x250.jpg)
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
3 iunie 2024
4 minute
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...
![Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/adrian_ariciu_2_002-400x250.png)
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
3 iunie 2024
5 minute
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/ramona_parvescu-400x250.jpg)
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
31 mai 2024
7 minute
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
30 mai 2024
3 minute
În actualul context economic, cu toate presiunile de ordin economic, puterea de adaptare reușește să facă diferența între companiile care...
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
27 mai 2024
5 minute
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
![IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/lucian-daia-zitec-elisabeta-moraru-google-cloud-400x250.jpg)
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
23 mai 2024
5 minute
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/albert_davidoglu_ceo_macromex-400x250.jpg)
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
22 mai 2024
2 minute
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
![Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/293-interviu-vascar-1-400x250.jpg)
Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate
20 mai 2024
3 minute
Pentru Vascar, producător român de preparate din carne și conserve, cei 40 de ani de activitate au început cu suișuri și coborâșuri. De la...