Interviuri din toate categoriile, pagina 3

Skrewball, un business care a dus visul american dincolo de metaforă
4 august 2025
4 minute
Untul de arahide, un produs aparent banal, dar, în același timp, o emblemă americană, a reprezentat biletul de salvare dintr-o tabără de...

Giampaolo Manzonetto, CEO-ul Caroli Foods Group, un promotor al teoriei lucrului bine făcut
1 august 2025
6 minute
„Dacă trebuie să faci un lucru, fie îl faci bine, fie nu îl faci deloc.” Deși la bază este un sfat primit de la mama sa, când avea doar...

Grigore Horoi, Agricola: Obiectivul nostru este să avem o creștere sistematică
28 iulie 2025
6 minute
După zece ani consecutivi sub semnul creșterii, grupul de firme Agricola și-a setat menținerea trendului ascendent, investițiile fiind „o...

Valentina Vesler, Valvis Holding: Dacă vrei să fii un loved brand, nu face compromisuri
23 iulie 2025
2 minute
Dacă în urmă cu 25 de ani comunicarea de brand era unidirecțională și se derula pe un număr redus de canale, în prezent fragmentarea surselor...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

SanoVita: În scenariul optimist vedem o creștere de 20% a afacerilor
22 iulie 2025
2 minute
SanoVita, unul dintre principalii producători locali de alimente pe bază de plante, și-a bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 20% pentru...

Digitalizarea businessurilor, soluție pentru ieșirea din „survival mode”
21 iulie 2025
5 minute
Industria de retail apelează tot mai mult la soluții digitale pentru a optimiza experiența de cumpărături în contextul unui mediu din ce în ce...

Bacanalia, un concept care face upgrade la cămara bunicii
21 iulie 2025
3 minute
Un spațiu autentic, în care consumatorii să poată descoperi condimente și dulciuri vrac de calitate – acesta este crezul Bacanalia, un concept...

Producția de cafea, sub impactul schimbărilor climatice. Investiția Nestlé în viitorul agriculturii regenerative
21 iulie 2025
5 minute
Grupul Nestlé alocă peste 1,7 miliarde de franci elvețieni anual pentru cercetare și dezvoltare, astfel încât să poată stimula agricultura...
Produse noi:

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio

Kubeti, într-o nouă aromă

McVitie’s intră în categoria Wafer Rolls

Noutăți în gama Müller Protein

TZMO România extinde gama de scutece Premium Seni Super Quatro

Agilitatea, atributul care face diferența pe piața logistică din România
14 iulie 2025
3 minute
Pe o piață dinamică, cu multiple provocări venite din volatilitatea economică și contextul geopolitic, dar și cu oportunități uriașe,...

Rețeaua Magazine DIANA, dincolo de bariera uniformizării
14 iulie 2025
3 minute
Într-un context în care proximitatea capătă valențe noi, rețeaua Magazine DIANA pariază pe cartea adaptabilității, modelând fiecare...