Interviuri din toate categoriile, pagina 2
Léber László, CBA Nord-Vest: Comerțul independent rămâne un canal important la nivelul pieței locale
25 iunie 2024
3 minute
Consumatorul român se maturizează și își dorește tot mai mult să aibă parte de aceleași produse și servicii...
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
21 iunie 2024
3 minute
Pe o piață în continuă schimbare, Nestlé România pariază pe cartea adaptabilității, pregătindu-se...
Alpin, focus major pe categoria de înghețată, după o creștere de 30% în 2023
19 iunie 2024
3 minute
După ce a înregistrat o creștere valorică de circa 30% în categorie, mult peste media pieței, producătorul de...
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
18 iunie 2024
4 minute
Sistemul Garanție-Returnare a adus în fața retailerilor din România o nouă provocare: obligativitatea de a prelua...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
18 iunie 2024
4 minute
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul...
Gabriela Crețu, Ursus Breweries: Viitorul va fi din ce în ce mai mult despre ce nu știm și mai puțin despre ce știm
17 iunie 2024
2 minute
Cumpărătorul de astăzi caută valoare pentru banii plătiți, iar acest lucru va duce la un accent din ce în ce mai...
Ionuț Ardeleanu, Auchan România: Prețul corect este noul cuvânt de ordine în retail
17 iunie 2024
3 minute
După o perioadă intensă pentru întreaga industrie de retail, Auchan Retail România mizează în 2024 pe un concept...
Albert Davidoglu, Macromex: Cred că de acum începe consolidarea pieței locale de retail
14 iunie 2024
3 minute
Deși ultimii 25 de ani au fost marcați de o evoluție spectaculoasă pentru piața FMCG, atât din punctul de vedere...
Produse noi:
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
BOROTALCO relansează gama Pure
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
Campanie de imagine pentru Aquavia
Tchibo relansează Eduscho
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
14 iunie 2024
4 minute
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
11 iunie 2024
5 minute
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea,...