Producătorul pufuleților Gusto vrea să treacă pragul de afaceri de 50 mil. euro în acest an

După un avans de 30% al businessului în 2023, PhoenixY, producătorul pufuleților Gusto, estimează pentru acest an depășirea pragului de afaceri de 50 de milioane de euro și investiții importante, a declarat pentru Progresiv Eliodor Apostolescu, Director General și cofondator al companiei. Producătorul pufuleților Gusto vrea să treacă pragul de afaceri de 50 mil. euro în acest an

”Anul 2023 a fost un pas important în dezvoltarea companiei, avem două recorduri noi în istoria companiei: am avut cea mai mare cifră de afaceri din istoria de până acum a PhoenixY și cea mai mare creștere procentuală a cifrei de afaceri, peste 30% față de anul anterior. Mai multe elemente cred că au condus la obținerea rezultatelor pozitive din 2023, dar aș menționa numai trei : investiții permanente, extinderea continuă a gamei de produse și a piețelor de desfacere și cel mai important aspect, grija față de client”, a explicat Eliodor Apostolescu.

Citiți și: Proprietarul pufuleților Gusto, un antreprenor care pune egal între simplitate și profit

Pentru acest an, PhoenixY estimează depășirea pragului de afaceri de 50 de milioane de euro, reprezentând un ritm de creștere de 30% față de anul precedent. Mai mult, în viitor exportul va depăși 90% din totalul vânzărilor, de la o pondere de 60% cât este în prezent.

”În 2024  puterea de cumpărare a consumatorilor a scăzut și acest lucru a afectat vânzările, ceea ce înseamnă că va trebui să muncim mult că să păstrăm vânzările din anul precedent și foarte mult ca să creștem în continuare. Dacă inițial estimasem investiții de 5 milioane de euro pentru 2024, dar cred că valoarea acestora va fi mult mai mare până la finalul anului. Lucrăm la un nou plan pentru că oportunitățile apărute în 2024 necesită investiții mult mai mari”, a mai spus Eliodor Apostolescu.

În luna iunie, compania pregătește lansarea a două noi game de produse, diferite de oferta actuală.

Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Transform to perform: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2023
Transform to perform: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2023
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a atras peste 180 de profesioniști din...
Proprietarul pufuleților Gusto pregătește investiții de 6 milioane de euro pentru anul acesta
Proprietarul pufuleților Gusto pregătește investiții de 6 milioane de euro pentru anul acesta
Compania Phoenix Y, producătorul pufuleților Gusto, pregătește pentru acest an investiții de 6 milioane de euro în tehnologie și utilaje noi,...
Proprietarul pufuleților Gusto pregătește investiții de 5 mil. euro în acest an
Proprietarul pufuleților Gusto pregătește investiții de 5 mil. euro în acest an
PhoenixY, compania care produce pufuleții Gusto, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 26 milioane de euro, iar pentru 2019 estimează...
Proprietarul pufuleților Gusto, un antreprenor care pune egal între simplitate și profit
Proprietarul pufuleților Gusto, un antreprenor care pune egal între simplitate și profit
„Nu visa la avioane la care nu poți ajunge, gândește-te la ce poți realiza practic” este principiul cu care a plecat la drum, pe vremea când...