IMWorld transformă România în hub regional de tehnologie

IMWorld, cea mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est, aduce în perioada 5-6 octombrie peste 4.500 de companii din regiune, România devenind pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluții digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitatea augmentată și inteligență artificială  în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile și Internet of Things.   IMWorld transformă România în hub regional de tehnologie

Lideri internaționali din domeniul tehnologiei

Peste 130 de speakeri internaționali și locali vor urca pe cele 5 scene de conținut din cadrul Internet&Mobile World. Aceștia vor prezenta inovațiile anului în domeniul tehnologiei în 90 de sesiuni de prezentări, studii de caz și workshop-uri. Prezent pe Main Stage, Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la Digiwel va susține o sesiune despre “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. Pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audiență pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână.

Două dintre cele cinci scene din cadrul Internet&Mobile World vor avea conținut dedicat profesioniștilor de marketing și developerilor. Marketing Innovation Stage va găzdui workshop-uri și studii de caz ale liderilor internaționali cu experiență în lucrul cu branduri precum Aston Martin, John Lewis, Harley Davidson, Burberry, Ferrari, Adidas și agenții globale de publicitate. O parte din vorbitorii acestei scene sunt Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Deidre McGlashan, Global Chief Digital Officer la MEDIACOM, John Vary, Innovation Manager la John Lewis și mulți alții. Dr. Jilian Ney, Digital Behavioural Scientist și primul doctor în social media din Marea Britanie va susține și un workshop despre crearea unui conținut de marketing persuasiv.

Pe Dev Stage vor urca profesioniști din domeniile JavaScript (5 octombrie) și Java (6 octombrie). Aceștia vor susține workshop-uri și prezentări, bazate pe experiența lor în companii precum Google, Oracle, Nike, Unilever și Dyson. Speakerii sunt Geertjan Wielenga, Principal Product Manager la ORACLE, Rowan Merewood, Developer Advocate la Google, Sven Ruppert, Fellow (Head of R&D) la reply și mulți alții.
În plus, pe Enterprise Solutions Stage și Digital & E-Commerce Stage, participanții vor asista la prezentări și studii de caz ale liderilor de business români. Temele adresate vor include viitorul comunicării prin internet, soluții de securitate pentru afaceri, folosirea soluțiilor CRM, robotica și inteligență artificială pe Enterprise Solutions Stage, urmând ca topicurile de pe Digital & E-commerce Stage sa fie campanii de marketing în timp real, folosirea platformelor online video, impactul ad blockingului, automatizarea sistemelor de marketing și altele. Lista completă a speakerilor și agenda pot fi consultate pe site-ul www.imworld.ro.

Participarea pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. Accesul în spațiul expozițional este gratuit, pe baza de preînregistrare, invitația putând fi accesată prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. Pachetele speciale de acces pe scene sunt limitate, rezervările putând fi făcute tot pe site-ul evenimentului în baza achiziţionării unor pachete speciale.

 

 

Stație Sigurec de colectare a deșeurilor în parcarea Cora Lujerului
Stație Sigurec de colectare a deșeurilor în parcarea Cora Lujerului
Cora România împreună cu Green Group au lansat în parcarea hypermarketului Cora Lujerului din București o stație automatizată de colectare...
Viitorul sună bine pentru industria dulciurilor la ISM 2016. GALERIE FOTO
Viitorul sună bine pentru industria dulciurilor la ISM 2016. GALERIE FOTO
2016 este anul în care industria dulciurilor se reinventează. Pe lângă dorința tot mai mare a consumatorilor de a testa produsele inovatoare,...
MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață
MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață
MasterCard a implementat, luna aceasta, primul POS într-o piață din Capitală. Astfel, începând cu 11 decembrie, în Piaţa Hala Traian din...
Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Probabil unul dintre cele mai așteptate evenimente din piața de retail de anul acesta a fost inauguarea noului concept de hypermarket Carrefour...