S-a lansat în retail primul brand local de cidru - Dacic
Producătorul Zarea S.A. a lansat recent în retail cidrul Dacic, promovat ca fiind un produs 100% românesc. Noua băutură este disponibilă în patru sortimente, la sticlă de 0,275 litri.
Lansarea mărcii Dacic ar putea contribui substanțial la creșterea segmentului cidrului, o categorie nouă în România care a intrat în atenția consumatorilor odată cu lansarea Strongbow de către Heineken, în primăvara lui 2015. Noul produs îmbuteliat de Zarea S.A. beneficiază în prezent de plasări speciale în hypermarketuri.
"Dacic Romanian Ciders a fost provocarea noastră, aceea de a crea un brand românesc în categoria inovativă cu cea mai mare dezvoltare din Europa şi din lume. Dedicat deopotrivă femeilor cât şi bărbaţilor, cidrul Dacic Romanian Ciders este o băutură cu un gust răcoritor şi proaspăt, produsă din mere, cu un conţinut de alcool de 4,5%. Produsul este disponibil la nivel naţional în patru variante: afine, căpşuni & frăguţe, mere şi cherry (vişine) în ambalaj sticlă de 0,275 L", a declarat Emil Popescu, Preşedintele Zarea S.A.
Zarea S.A. este cel mai mare jucător în categoria vinurilor spumante din România. Compania produce local băuturi alcoolice și face parte din grupul german Schloss Wachenheim AG. La finalul lunii aprilie 2016, acționarii societății au aprobat accesarea unui credit bancar de maxim 8 milioane de euro pe o perioadă de doi ani.