În Germania, Metro își cultivă legumele în... magazin

La doar câteva luni de la inaugurarea magazinului viitorului în Franța, Metro Cash & Carry își surprinde din nou cumpărătorii, de data aceasta în Germania. Retailerul a instalat într-unul dintre magazinele sale din Berlin o mini-fermă hidroponică (n.r. seră care nu folosește solul pentru cultivarea plantelor și legumelor), oferindu-le astfel clienților oportunitatea de a-și recolta plantele aromatice chiar din magazin. În Germania, Metro își cultivă legumele în... magazin

Proiectul a fost inaugurat la finalul lunii februarie în unitatea comercială din cartierul Friedrichshain și a fost lansat în parteneriat cu start-upul InFarm. Cu o suprafață de aproximativ 5 metri pătrați, sera va permite cultivarea de plante aromatice proaspete chiar în centrul magazinului. Lansată în piață în 2015, această inovație permite ca fiecare plantă să primească cantitatea optimă de nutrienți și apă. În plus, acest sistem permite cultivarea fără pesticide și cu amprentă de carbon zero, oferindu-le clienților produse proaspete de calitate.

”Clienții noștri sunt deja entuziasmați. Recoltarea directă din magazin a produselor se va regăsi și în preparatul final, aromele fiind unice”, a precizat Frank Niemann, Directorul magazinului. În plus, potrivit declarațiilor Managerului de achiziții de fructe și legume al Metro Cash & Carry, ”calitatea și selecția produselor proaspete sunt factori decisivi pentru clienții noștri. Odată cu deschiderea acestei ferme în magazin, Metro Cash &Carry ajunge să dețină o unitate comercială unică în Germania.”

Momentan proiectul este unul pilot, însă reprezentanții companiei nu exclud posibilitatea de a-l extinde și în alte magazine Metro Cash & Carry. De altfel, aceștia au explicat că pe parcursul anului compania va colabora cu start-upuri din zona de tehnologii inovative pentru a le furniza clienților servicii și experiențe noi de cumpărare.

Sursa foto: lsa-conso.fr 

Stație Sigurec de colectare a deșeurilor în parcarea Cora Lujerului
Stație Sigurec de colectare a deșeurilor în parcarea Cora Lujerului
Cora România împreună cu Green Group au lansat în parcarea hypermarketului Cora Lujerului din București o stație automatizată de colectare...
Viitorul sună bine pentru industria dulciurilor la ISM 2016. GALERIE FOTO
Viitorul sună bine pentru industria dulciurilor la ISM 2016. GALERIE FOTO
2016 este anul în care industria dulciurilor se reinventează. Pe lângă dorința tot mai mare a consumatorilor de a testa produsele inovatoare,...
MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață
MasterCard introduce plata cu cardul la tarabele din piață
MasterCard a implementat, luna aceasta, primul POS într-o piață din Capitală. Astfel, începând cu 11 decembrie, în Piaţa Hala Traian din...
Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Cum revoluționează Carrefour conceptul de hypermarket? GALERIE FOTO
Probabil unul dintre cele mai așteptate evenimente din piața de retail de anul acesta a fost inauguarea noului concept de hypermarket Carrefour...
Lidl preia o firmă care livrează cutii cu rețete și ingredientele necesare
Lidl preia o firmă care livrează cutii cu rețete și ingredientele necesare
Luând din ce în ce mai în serios comerțul online, discounterul german Lidl a achiziționat, recent, firma Kochzauber, un start-up înființat...
Un producător de mezeluri londonez a creat prima gustare anti-mahmureală
Un producător de mezeluri londonez a creat prima gustare anti-mahmureală
Producătorul londonez de mezeluri Serious Pig a creat ”Hangover Cured”, o gustare împotriva mahmurelii. Realizat 100% din carne din Marea...