Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 367

2014 a marcat creșterea încrederii românilor
27 ianuarie 2015
2 minute
2014 este cel mai bun an de la declanșarea crizei în ceea ce privește încrederea românilor în perspectivele financiare și economice, fiind...

Jan Willem Kivits, FrieslandCampina: "2015 ar putea fi anul reintrării pe profit"
27 ianuarie 2015
5 minute
Restructurare, dublată de investiții. Așa s-ar rezuma în câteva cuvinte anul 2014 pentru FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanți...

Lucian Marin, Marco Polo CEE: “Volatilitatea este singura certitudine în 2015”
27 ianuarie 2015
6 minute
Anii de recesiune au împins retailerii și furnizorii într-o zonă a pragmatismului, a eficientizării, a concretului de zi cu zi, dar în ciuda...

500 de aderanți la noul cod european de bune practici în primul an
23 ianuarie 2015
1 minut
Inițiatorii noului cod european de bune practici în retailul alimentar - Supply Chain Initiative (SCI) - au publicat săptămâna trecută primul...
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Carrefour lansează o gamă nouă de iaurt marcă proprie
23 ianuarie 2015
1 minut
Carrefour România își extinde portofoliul de produse marcă proprie și lansează o nouă gamă de iaurt disponibilă în cinci...

Ilias Pliatsikas, Olympus România: „Pentru a supraviețui, trebuie să investești și să te diferențiezi”
23 ianuarie 2015
4 minute
Industria lactatelor trebuie să-și educe consumatorii pentru a avea șanse de creștere substanțială în viitor, este de părere Ilias Pliatsikas...

Veniturile Ursus au crescut în ultimele trei luni din 2014
21 ianuarie 2015
1 minut
Producătorul de bere SABMiller a raportat o creştere de 4% a veniturilor la nivel global în al treilea trimestru al anului fiscal (octombrie –...

Hochland lansează două sortimente noi de caşcaval
21 ianuarie 2015
1 minut
Hochland, liderul pieţei brânzeturilor în România, a lansat două noi sortimente de caşcaval, cu piper şi busuioc, diversificându-şi astfel...
Produse noi:

O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft

Bref lansează ediția limitată „Din generație în generație”

Tuborg aduce berea 1664 Blanc într-un nou ambalaj pe piața din România

Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”

Unilever lansează Dero Pro Express

Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide

Milka lansează Milka Choco Croissant

Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine

Oreo intră în lumea Minecraft Filmul

Petru Berciu, BDG Import: „Pe piața băuturilor spirtoase nu mai există predictibilitate”
21 ianuarie 2015
5 minute
Intensificarea concurenței a schimbat piața importurilor și distribuției de băuturi alcoolice. Într-o industrie cu branduri puternice, în care...

Khaled El Solh, Caroli: „Aş recomanda România celor interesaţi să investească”
20 ianuarie 2015
5 minute
Într-o categorie afectată puternic de amploarea pe care a luat-o piaţa nefiscalizată vin totuşi semnale pozitive: „Consumatorii au început...