Creștere de peste 20% pentru Cosmetic Plant în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, în timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, faţă de perioada similară din anul trecut.
Două dintre sursele de creștere au fost produsele nou lansate, dar și noile parteneriate de la nivelul distribuției. „Lansarea gamelor Miere şi Lăptişor de Matcă şi LiftUP la finele lui 2015, dar şi a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în businessul companiei în primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Reprezentanta companiei a subliniat și că primele trei luni din an au adus şi un avans al volumelor livrate către parteneri. În aceleaşi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom şi cea de îngrijire a părului au avut creşteri ale vânzărilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.
În ceea ce priveşte exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piaţa din Ungaria cu 17 noi produse, aparţinând atât gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 şi Argan / Aloe, cât şi gamelor noi - LiftUp, Miere şi Lăptişor de Matcă şi GreenStem.
„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a mai spus Susana Laszso. Produsele companiei sunt prezente şi în țări precum Republica Moldova, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.
Pentru perioada următoare, Laszso estimează o creștere de cel puțin 10% a afacerilor în trimestrul al doilea, un rol important în evoluția companiei urmând să îl joace gama produselor de plajă. Pentru întregul an, managerul mizează pe un avans similar al cifrei de afaceri, de 10%, până la 2,2 milioane de euro.





