Creștere de peste 20% pentru Cosmetic Plant în primul trimestru

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, în timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, faţă de perioada similară din anul trecut. Creștere de peste 20% pentru Cosmetic Plant în primul trimestru

Două dintre sursele de creștere au fost produsele nou lansate, dar și noile parteneriate de la nivelul distribuției. „Lansarea gamelor Miere şi Lăptişor de Matcă şi LiftUP la finele lui 2015, dar şi a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în businessul companiei în primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Reprezentanta companiei a subliniat și că primele trei luni din an au adus şi un avans al volumelor livrate către parteneri. În aceleaşi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom şi cea de îngrijire a părului au avut creşteri ale vânzărilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.

În ceea ce priveşte exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piaţa din Ungaria cu 17 noi produse, aparţinând atât gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 şi Argan / Aloe, cât şi gamelor noi - LiftUp, Miere şi Lăptişor de Matcă şi GreenStem.

„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a mai spus Susana Laszso. Produsele companiei sunt prezente şi în țări precum Republica Moldova, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.

Pentru perioada următoare, Laszso estimează o creștere de cel puțin 10% a afacerilor în trimestrul al doilea, un rol important în evoluția companiei urmând să îl joace gama produselor de plajă. Pentru întregul an, managerul mizează pe un avans similar al cifrei de afaceri, de 10%, până la 2,2 milioane de euro.

Iulian Cazacu International Bloemen
2024, un an cu estimare de creștere double-digit pentru International Bloemen
International Bloemen, principalul furnizor de flori și de plante pentru retailerii din România, mizează pe diversificarea serviciilor în...
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
Plant-based, era unei noi generații de produse
Plant-based, era unei noi generații de produse
Chiar dacă pentru mulți consumatori carnea și lactatele reprezintă alimente de bază, tiparele de consum sunt în schimbare și producătorii fac...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...