FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Retailerii moderni încep în forță anul 2021

Retailerii moderni încep în forță anul 2021

cos de cumparaturi

Retailerii internaționali au început anul 2021 în forță, investițiile în expansiune fiind în continuare o prioritate. Astfel, chiar dacă criza sanitară își pune amprenta asupra mediului de business, luna ianuarie a adus nu mai puțin de 32 de magazine noi, deținute de marile lanțuri de magazine.

De departe, topul celor mai expansivi retaileri este deținut de Profi, care a bifat luna trecută 15 deschideri. Dintre acestea, 10 sunt sub formatul Profi City, patru sunt Profi Loco și unul singur Profi Standard, inaugurat în orașul Petrila, județul Hunedoara. Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners a anunțat de altfel că vizează o expansiune accelerată în următorii trei ani, ceea ce presupune inaugurarea a peste 1.300 de magazine până în 2024.

Pe poziția a doua în clasament se află Auchan care a inaugurat încă opt noi magazine de proximitate MyAuchan în benzinăriile Petrom, până în prezent fiind reamenajate 33 de unități. Cele mai recente magazine de proximitate MyAuchan au fost integrate în locul spațiilor comerciale existente din Stațiile Petrom Pantelimon, Virtuții (București), Afumați (jud. Ilfov), Buzău Nord, Buzău Sud, Moreni, Târgoviște și Bucov (Prahova).

Clasamentul este completat de Kaufland și Mega Image, fiecare dintre cei doi retaileri având câte 3 inaugurări în luna ianuarie. Atât retailerul german Kaufland, cât și Mega Image au anunțat că intenționează să mențină ritmul expansiunii, ceea ce înseamnă că anul acesta ar trebui să vedem pe harta retailului românesc cel puțin 90 de magazine Mega Image și cel puțin 10 hypermarketuri Kaufland.

Investiții în expansiune au fost finalizate și pe segmentul discounterilor. Astfel, Penny a inaugurat două magazine, în București și Reghin, în timp ce Lidl a bifat o singură deschidere, în Băicoi.

Cât despre jucătorii independenți, Unicarm a bifat o primă deschidere în luna ianuarie, în județul Bihor.

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content