Paco Supermarkets reia expansiunea și pregătește cel de-al 16-lea magazin
La doi ani de la deschiderea magazinului cash&carry, Paco Supermarkets reia procesul de expansiune și pregătește lansarea unui nou supermarket. Aceasta este cel de-al 16-lea magazin de asemenea dimensiuni al retailerului independent. Noul supermarket este situat în Focșani și a necesitat o investiție de până la 250.000 de euro, după cum a povestit pentru Progresiv Feliciu Paraschiv, proprietarul rețelei Paco Supermarkets.
Noul magazin Paco Supermarkets are o suprafață de 500 metri pătrați și este situat pe bulevardul Unirii din Focșani, o zonă tranzitată ce găzduiește alte trei magazine din rețeaua Paco, dar și locații aparținând unor retaileri internaționali. “Ca element de noutate maagazinul are și zona de mâncare gătită pentru acasă. Este al șaselea magazin unde implementăm acest concept care prinde din ce în ce mai bine în rândul shopperilor noștri. Planul era să îl inaugurăm până pe 1 decembrie, însă din cauza întârzierilor cu furnizorii de echipamente de retail am amânat. Sperăm să ne deschidem porțile în preajma sărbătorilor de iarnă”, a declarat Feliciu Paraschiv.
Investiția în noul magazin Paco Supermarkets ajunge până la 250.000 de euro și provinde dintr-un buget reportat. “Nu am deschis nicio nouă locație în 2021, dar mai avem buget pentru cel puțin două magazine noi, avem peste un milion de euro pentru magazine de proximitate pentru anul următor. Avem două discuții începute în acest sens, ambele ar fi tot în Focșani”, a mai declarat Feliciu Paraschiv.
Citește și: Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Anul acesta ducem în spate povara lui 2020
În 2021, Paco Prod Serv, operatorul magazinelor Paco Supermarkets, a înregistrat o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri, iar acest avans a provenit dintr-un mix din expansiunea în canalul cash&carry, remodelare și lansarea platformei de vânzări online DeliveRo. „Anul trecut, compania Paco Supermarkets a trecut printr-un program de consolidare a businessului, astfel că la finalul lui 2021 am ajuns la o cifră de afaceri netă de 170 de milioane de lei”, declara Feliciu Paraschiv într-un interviu Progresiv din vara acestui an.
Despre evoluția businessului Paco Supermarkets în 2022, care au fost motoarele de creștere, dar și provocările majore ale acestui business, aflați dintr-un interviu exclusiv cu Feliciu Paraschiv, ce va fi publicat în ediția de decembrie a revistei Progresiv.