Vodca Stalinskaya si-a mentinut cota de piata la 38% in retail in T1 | Progresiv
Brandul Stalinskaya a marcat evolutii importante anul trecut in retail, atingand 38% cota de piata valorica in categoria de votca si mentinand acest nivel si in ianuarie-martie 2012, potrivit unui comunicat al companiei Prodal care citeaza date de retail audit de la Nielsen.
Pe termen mediu si lung, obiectivele brandului vizeaza depasirea „pragului psihologic” de 40% cota de piata volumica in retail.
„In acest proiect, avem alaturi partenerii care comercializeaza marca Stalinskaya si care inteleg ca putem > impreuna. Suntem o companie care detine doua marci – Stalinskaya Vodka si Wembley Dry Gin - lideri de piata cu cote extrem de stabile, iar aceasta pozitie constituie o garantie pentru succesul demersurilor viitoare. Si, desigur, ne bazam pe consumatorii romani care au devenit sofisticati si stiu sa faca diferenta alegand produse de calitate”, a declarat Florin Radulescu, directorul general al companiei Prodal.
Incluzand canalul HoReCa, cota de piata valorica a Stalinskaya a fost estimata de Nielsen la 44% in perioada mentionata.
Vodca Stalinskaya a fost lansata pe piata in 1996 de catre Prodal, la doi ani de la infiintarea companiei. In 1998, Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin, lider detasat in categoria sa.
In 2008 liniile de productie ale companiei au devenit complet automatizate. Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar aceasta acopera si segmentele medium si low.





