Vodca Stalinskaya si-a mentinut cota de piata la 38% in retail in T1 | Progresiv

Brandul Stalinskaya a marcat evolutii importante anul trecut in retail, atingand 38% cota de piata valorica in categoria de votca si mentinand acest nivel si in ianuarie-martie 2012, potrivit unui comunicat al companiei Prodal care citeaza date de retail audit de la Nielsen. Vodca Stalinskaya si-a mentinut cota de piata la 38% in retail in T1

Pe termen mediu si lung, obiectivele brandului vizeaza depasirea „pragului psihologic” de 40% cota de piata volumica in retail.
„In acest proiect, avem alaturi partenerii care comercializeaza marca Stalinskaya si care inteleg ca putem > impreuna. Suntem o companie care detine doua marci – Stalinskaya Vodka si Wembley Dry Gin - lideri de piata cu cote extrem de stabile, iar aceasta pozitie constituie o garantie pentru succesul demersurilor viitoare. Si, desigur, ne bazam pe consumatorii romani care au devenit sofisticati si stiu sa faca diferenta alegand produse de calitate”, a declarat Florin  Radulescu, directorul general al companiei Prodal.

Incluzand canalul HoReCa, cota de piata valorica a Stalinskaya a fost estimata de Nielsen la 44% in perioada mentionata.
Vodca Stalinskaya a fost lansata pe piata in 1996 de catre Prodal, la doi ani de la infiintarea companiei. In 1998,  Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat  Wembley Dry Gin, lider detasat in categoria sa.
In 2008 liniile de productie ale companiei au devenit complet automatizate. Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar aceasta acopera si segmentele medium si low.
 

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...