Vanzarile Henkel au crescut cu aproape 5% in primul trimestru | Progresiv

Vanzarile Henkel in primul trimestru din 2012 au depasit cu putin valoarea de patru miliarde  de euro, o crestere cu 4.8% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Organic, dupa luarea in considerare a impactului cursului valutar si a achizitiilor si vanzarilor, afacerile grupului german au crescut cu 4.7%, o crestere solida comparativ cu perioada anterioara. Vanzarile Henkel au crescut cu aproape 5% in primul trimestru

“Henkel a inceput foarte bine anul fiscal, in ciuda contextului dificil si a volatilitatii pietelor. Am realizat o solida crestere organica a vanzarilor si ne-am imbunatatit considerabil profitabilitatea,” a declarat CEO-ul Henkel, Kasper Rorsted.

Toate diviziile au contribuit din plin la aceasta performanta: Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere organica a vanzarilor cu 4,5%, pentru divizia Produse cosmetice/de toaleta cresterea a fost de 4%, iar in ceea ce priveste divizia Adezivi Tehnologii, cresterea a fost de 5,6%.

Profitul operational ajustat a crescut cu 16.6 procente, de la 473 milioane euro la 551 milioane euro, iar indicatorul ajustat return on sales (EBIT margin) a crescut semnificativ cu 1.3 puncte procentuale, de la 12.4% la 13.7%.

Vanzarile din regiunea Europa de Vest au atins valoarea de 1,43 miliarde de euro, iar in Europa de Est vanzarile au crescut cu 3% pana la 675 milioane euro. Cresterea organica in aceasta regiune a fost de 6.3%, datorita contributiei semnificative a Turciei si Rusiei. Nominal, vanzarile din Africa/Orientul Mijlociu au crescut cu 16.8% pana la 259 milioane euro, datorita in special performantei extra ordinare a diviziei Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...