Tehnologia Xbox Kinect, utilizata in campania nationala Coca-Cola EURO 2012 | Progresiv

Coca-Cola deruleaza promotia nationala «Lasa-te cuprins de nebunia fotbalului», lansata cu ocazia Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, avand ca premii bilete la Euro 2012, doze Coca-Cola de colectie, lansate în editie limitata, si mingi personalizate Euro 2012, semnate de catre jucatori ai Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei.  Tehnologia Xbox Kinect, utilizata in campania nationala Coca-Cola EURO 2012

In cadrul campaniei Coca-Cola EURO 2012 au fost amplasate console Xbox cu senzor Kinect in mai multe locuri din  Bucuresti, special amenajate in AFI Cotroceni, Baneasa Shopping City, Sun Plaza si in statiile de metrou Obor, Piata Unirii 2 si Piata Victoriei 1. Tehnologia Kinect muta experienta sportiva in spatiul virtual. Kinect este un senzor revolutionar creat pentru consola Xbox 360 care permite utilizatorilor sa controleze personajele din jocuri si aplicatii prin simpla miscare a corpului, tehnologia fiind capabila sa capteze atat mimica fetei, cat si miscarile corpului. Un senzor performant analizeaza pozitia corpului de 30 de ori pe secunda si transfera miscarile schitate de catre utilizator personajului din joc sau aplicatie. Cu o simpla miscare a corpului, persoanele care interactioneaza cu senzorul Kinect se transforma intr-unul dintre personajele din spotul TV Euro 2012.

Cei care nu pot ajunge sa foloseasca dispozitivele Xbox Kinect pe durata campaniei pot accesa site-ul www.Coca-Cola.ro, unde isi pot dezlantui bucuria fotbalului.
„Ne bucuram sa oferim consumatorilor Coca-Cola un plus de inovatie in cadrul campaniei Euro 2012. Prin integrarea si comunicarea intre platformele de ultima generatie, oferim o flexibilitate de interactiune remarcabila fanilor in mediul online”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova.
Campania lansata cu ocazia Euro 2012 face parte din initiativa globala Coca-Cola de sprijinire a evenimentelor si programelor sportive in scopul promovarii unui stil de viata activ si echilibrat.
Promotia nationala cu premii va dura pana la data de 17 iunie 2012 inclusiv.

economie circulara
Academia de Sustenabilitate a lansat IMM4IMM, un marketplace dedicat afacerilor românești
Academia de Sustenabilitate, proiect dezvoltat de Social Innovation Solutions, a lansat IMM4IMM, un marketplace de soluții sustenabile. Gândit ca...
Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică PwC România
Ruxandra Târlescu preia conducerea departamentului de consultanță fiscală și juridică al PwC România începând cu data de 1 noiembrie....
magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...