Razvan Orbulescu, noul director regional de marketing la FrieslandCampina | Progresiv

Razvan Orbulescu a fost promovat recent pe pozitia de Director Consumer Marketing la FrieslandCampina Romania & Ungaria. Anterior, la conducerea departamentului local de marketing s-a aflat Elena Serban. Razvan Orbulescu, noul director regional de marketing la FrieslandCampina

Razvan Orbulescu a condus anterior departamentul de marketing al FrieslandCampina Ungaria si are o experienta de peste 11 ani in companie.

FrieslandCampina este un grup olandez, creat in urma fuziunii producatorilor de lactate Friesland Foods cu Campina, cu venituri nete de aproape 9 miliarde de euro in 2010.

La nivel local, acesta detine companiile Napolact S.A. din Cluj-Napoca, Friesland Romania si Industrializarea Laptelui Mures, fiind unul dintre cei mai mari jucatori pe piata lactatelor. Printre brandurile din portofoliu se numara Campina, Milli si Napolact.

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...