Ofensiva Lidl | Progresiv
Incepand de luni, 20 iunie, toate magazinele Plus din Romania functioneaza sub brandul discounterului german Lidl, care a achizitionat reteaua in 2010. In primavara acestui an, Lidl a demarat un amplu proces de transformare a unitatilor din teritoriu, numarul total de magazine ce functioneaza incepand de astazi sub brandul Lidl in Romania ridicandu-se la 107.
Potrivit unui comunicat al companiei, insotit de o brosura de prezentare, sortimentatia magazinelor va fi dezvoltata treptat, in fiecare saptamana fiind adaugate cate 50 de produse noi in oferta. O componenta importanta a sortimentatiei este reprezentata de marcile proprii, care vor acoperi numeroase categorii de produse – lactate, bauturi racoritoare, produse din carne, produse de curatare si chiar electrocasnice mici de bucatarie sau aparatura medicala. Pentru mai multe detalii despre oferta, puteti consulta noul site al discounterului, www.lidl.ro.
Povestea Lidl a inceput in anii ’30, odata cu infiintarea companiei Lidl & Schwartz in Germania. Obiectivul companiei a fost clar conturat de la bun inceput: dezvoltarea unui lant independent de magazine de tip discount, care sa ofere calitate inalta la preturi reduse. Dupa deschidrea a 600 de magazine in Germania, la finalul anilor ’80, Lidl s-a extins si in afara tarii, in state precum Franta, Italia, Spania, Marea Britanie, Belgia si multe altele. Din toamna anului 2010, Lidl este prezent in Cipru si Bulgaria, iar incepand de acum, si in Romania.
In prezent, Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de tip discount din Europa. Cu o activitate in peste 20 de tari, cu peste 100 de centre logistice care asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine si cu peste 150.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare din lume.
Vrei sa stii mai multe despre conceptul discounterului german? Citeste “Lidl, manual de utilizare”.





