Ofensiva Lidl | Progresiv

Incepand de luni, 20 iunie, toate magazinele Plus din Romania functioneaza sub brandul discounterului german Lidl, care a achizitionat reteaua in 2010. In primavara acestui an, Lidl a demarat un amplu proces de transformare a unitatilor din teritoriu, numarul total de magazine ce functioneaza incepand de astazi sub brandul Lidl in Romania ridicandu-se la 107. Ofensiva Lidl

Potrivit unui comunicat al companiei, insotit de o brosura de prezentare, sortimentatia magazinelor va fi dezvoltata treptat, in fiecare saptamana fiind adaugate cate 50 de produse noi in oferta. O componenta importanta a sortimentatiei este reprezentata de marcile proprii, care vor acoperi numeroase categorii de produse – lactate, bauturi racoritoare, produse din carne, produse de curatare si chiar electrocasnice mici de bucatarie sau aparatura medicala. Pentru mai multe detalii despre oferta, puteti consulta noul site al discounterului, www.lidl.ro.

Vezi lista completa a magazinelor Lidl [click pentru marire]


Povestea Lidl a inceput in anii ’30, odata cu infiintarea companiei Lidl & Schwartz in Germania. Obiectivul companiei a fost clar conturat de la bun inceput: dezvoltarea unui lant independent de magazine de tip discount, care sa ofere calitate inalta la preturi reduse. Dupa deschidrea a 600 de magazine in Germania, la finalul anilor ’80, Lidl s-a extins si in afara tarii, in state precum Franta, Italia, Spania, Marea Britanie, Belgia si multe altele. Din toamna anului 2010, Lidl este prezent in Cipru si Bulgaria, iar incepand de acum, si in Romania.

In prezent, Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de tip discount din Europa. Cu o activitate in peste 20 de tari, cu peste 100 de centre logistice care asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine si cu peste 150.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare din lume.

Vrei sa stii mai multe despre conceptul discounterului german? Citeste “Lidl, manual de utilizare”.

Rețeaua Magazine DIANA continuă extinderea în județul Dâmbovița. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Rețeaua Magazine DIANA continuă extinderea în județul Dâmbovița
Rețeaua de retail Magazine DIANA a inaugurat o nouă locație în satul Brezoaia, comuna Brezoaele, județul Dâmbovița. Situat pe Strada...
Selgros reia expansiunea după șase ani de pauză și deschide un magazin la Sibiu. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Selgros reia expansiunea după șase ani de pauză  
După o pauză de șase ani, retailerul cash&carry Selgros reia expansiunea prin inaugurarea celei de-a 24 locații din rețeaua locală, la...
parcuri de retail dezvoltare Romania spatii comerciale
Proiectele de retail livrate în ultimele două luni, 80% din suprafață finalizată în întreg anul trecut
În primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, însă ritmul de livrare a crescut semnificativ în lunile...
eJobs: Candidații încep să caute tot mai mult joburile cu salariul afișat. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
eJobs: Candidații încep să caute tot mai mult joburile cu salariul afișat
Pe măsură ce piața muncii se apropie de momentul transparentizării salariilor, tot mai mulți candidați vor să afle salariul pe care ar putea...
Maspex vrea poziția de control în cadrul producătorului de vin Purcari
Grupul Maspex vrea poziția de control în cadrul producătorului de vin Purcari
Grupul polonez Maspex, producătorul Tymbark și Bucovina, a depus documentația pentru lansarea unei oferte publice voluntare pentru a obține o...
Bucureștiul, pe locul 7 în UE în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
București, pe locul 7 în UE în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice  
Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece ani, depășind 3,6...