Mic Dejun 2.0 reprezinta mai putin de o patrime din bugetul belVita pe 2011 | Progresiv
Kraft Foods Romania a lansat cartea Mic Dejun 2.0, scrisa cu ajutorul fanilor belVita Start de pe Facebook. Un proiect unic pentru piata locala, Mic Dejun 2.0 prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul retelei sociale. Beneficiile campaniei nu vizeaza doar notorietatea castigata de brand dar si complexitatea informatiilor obtinute despre consumator si care vor sta la baza dezvoltarii viitoarelor campanii. Costul estimat al proiectului reprezinta o patrime din bugetul total al brandului belVita pe 2011.
“Mic Dejun 2.0 este o carte utila pentru oricine isi doreste un stil de viata sanatos, din care un mic dejun echilibrat, ce ofera vitalitatea necesara pentru prima parte a zilei, nu poate sa lipseasca. Acest proiect este lansat astazi datorita contributiei fanilor belVita Start care au raspuns invitatiei noastre de a defini impreuna cultura actuala a micului dejun, asa cum este ea influentata de stilul de viata modern. Le multumim tuturor celor care au raspuns pozitiv acestui proiect si ne-au trimis peste 500 de propuneri pe parcursul celor 4 saptamani de campanie”, a declarat Maria Burnuz Brand Coordonator Biscuiti Kraft Foods Romania.
belVita Start a lansat acest proiect neconventional in toamna acestui an, invitand consumatorii din Romania sa contribuie prin participarea la 10 concursuri de retete, utilizarea de aplicatii dedicate si relatarea experientelor memorabile legate de micul dejun – fiecare dintre ei implicandu-se astfel in acest demers de constientizare a importantei primei mese a zilei.
Mic Dejun 2.0 a fost tiparit in 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor si ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate in perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.