Bergenbier devine partener UNTOLD
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă dezvoltarea parteneriatelor strategice și încheie o colaborare de lungă durată cu UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume.
În ultimii ani, compania s-a concentrat pe construirea experiențelor de consum, muzica fiind un element important al principalelor mărci premium din portofoliul producătorului.
„Strategia Bergenbier S.A., pe care am amplificat-o începând din 2020, a adus în prim plan construirea parteneriatelor relevante pentru mărcile noastre, ceea ce ne ajută să oferim oportunități de creștere pentru clienți și experiențe noi, interesante pentru consumatori. Prin parteneriate devenim mai puternici și mă bucur să începem acest capitol pe termen lung alături de UNTOLD, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din țara noastră. În acest fel, facem pași importanți în a deveni producătorul din industria berii cu una dintre cele mai bune prezențe la festivalurile de muzică din țara noastră. De asemenea, sunt convins că această nouă colaborare va deschide orizonturi de dezvoltare atât pentru noi, echipa Bergenbier S.A., cât și pentru clienții și partenerii noștri”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Noul parteneriat dintre Bergenbier S.A. și UNTOLD va începe oficial din 2025 și marchează capitolul zece al festivalului, fiind un bun moment de celebrare alături de mărcile premium din portofoliul producătorului. La edițiile anterioare a festivalului poziția aceasta a fost ocupată de Ursus Breweries.
„Suntem încântați să începem acest parteneriat alături de UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. Suntem deja prezenți la 14 festivaluri de muzică, inclusiv Neversea și Massif și construim de ani buni experiențe memorabile pentru consumatori. Începând de anul viitor vom avea ocazia să venim cu toată experiența de până acum, dar și cu lucruri noi, surprize foarte frumoase pe care abia așteptăm să le facem publice. Întreaga echipă de Marketing lucrează intens pentru a avea avea combinația perfectă între muzică, bere premium și starea de spirit tipică festivalului UNTOLD”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Până la startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium produse și distribuite de producătorul de bere atât la Massif, cât și la Neversea.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Bergenbier S.A. este în prezent în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).