METRO lanseaza programul "De-ale noastre", in parteneriat cu producatorii locali | Progresiv

METRO Cash & Carry a lansat programul „De-ale noastre”, prin care sustine producatorii locali. O initiativa in premiera pentru piata din Romania, programul vizeaza comercializare de legume romanesti sezoniere provenite de la micii fermieri in magazinele METRO. METRO lanseaza programul

„Proiectul raspunde unei nevoi a pietei, respectiv cererea in crestere de produse romanesti. In acelasi timp, o mare problema a producatorilor este piata de desfacere”, a declarat Dusan Wilms,  Director General METRO Cash & Carry Romania.

Programul vizeaza, intr-o prima faza, agricultorii din bazinul legumicol Poiana Mare, din judetul Dolj acestia devenind furnizorii companiei pentru rosii, ardei gras, ardei capia, gogosari, castraveti si vinete. Legumele rezultate din program vor fi comercializate in reteaua de magazine METRO Cash & Carry din toata tara, sub marca “De-ale noastre”.
 
Pe langa asigurarea desfacerii produselor, agricultorii participanti in programul de sustinere a producatorilor locali beneficiaza de un centru de colectare, precum si de consultanta pe tot parcursul procesului de productie. In plus, la inceputul programului, METRO le asigura necesarul de seminte pentru rasaduri.

Consultanta de specialitate este asigurata de un inginer agronom, consultant METRO, rolul acestuia fiind de a-i asista pe micii producatori in fiecare etapa a procesului de productie, oferindu-le sfaturi privind: selectia soiurilor, in functie de tipul de sol, perioada optima de recoltare, tehnici si mijloace de productie. In plus, METRO asigura controlul productiei, din momentul semanatului si pana cand legumele ajung la raft.

Legumele “De-ale noastre”, produse prin tehnologii traditionale sunt cultivate in pamant, productia fiind realizata in solar (in proportie de 70%), sau pe camp (30%), in proces fiind folosite, preponderent, ingrasamintele naturale.

In program sunt implicati aproximativ 200 de producatori locali. In viitor, METRO Cash & Carry Romania intentioneaza sa extinda proiectul si in alte regiuni ale tarii, pe mai multe tipuri de culturi.

Investitia METRO in programul de-ale noastre este in jurul a jumatate de milion de euro, iar planul este ca pe viitor astfel de parteneriate sa fie desfasurate si cu producatorii locali de fructe.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...