Maggi isi relanseaza site-ul | Progresiv

Maggi a relansat site-ul www.maggi.ro, un atelier de creatie in care cei pasionati de bucatarie pot experimenta lucruri noi in bucatarie. In plus, site-ul Maggi vine si cu o noutate, Maggipedia – colectia de retete, care le ofera utilizatorilor posibilitatea sa-si aleaga retetele in functie de starea de spirit. Maggi isi relanseaza site-ul

 “In noua sa versiune, maggi.ro este o resursa valoroasa pentru oricine isi doreste sa descopere si sa experimenteze in bucatarie. Dincolo de formatul foarte prietenos, site-ul vine cu o noutate: alegerea retetelor dupa starile de spirit. Noul site maggi.ro este o sursa de inspiratie pentru utilizatorii care isi doresc sa redescopere bucuria de a gati”, a declarat Alina Constantin, Business Manager Maggi Romania.
 
Noul site Maggi Romania pastreaza, totodata, si una dintre cele mai indragite sectiuni din vechiul site: “Gateste cu ce ai in frigider”, un instrument prin care utilizatorii pot cauta retete in functie de ingredientele pe care le au la dispozitie.  

“Lansarea noului website www.maggi.ro a fost o mare dorinta a echipei si totodata o mare provocare pentru noi. Ne-am imaginat un site cat se poate de fresh, plin de vitalitate si multa emotie – traduse prin imagini de o calitate superioara si continut structurat intr-o maniera cat mai usor de utilizat si personalizat pentru oricare dintre fanii Maggi”, a declarat Roxana Florescu, Group Brand Manager Culinary.

Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi este unul dintre cele mai importante branduri culinare din Romania si face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial in industria alimentara. In Romania, marca Maggieste prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Maggi Fidelicios, Maggi Supe si Ciorbe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...