Kraft Heinz partners with Baileys to unveil non-alcoholic coffee line | Progresiv

Kraft Heinz has partnered with Baileys to launch a new range of non-alcoholic coffee beverages featuring the flavours of Baileys original Irish cream. Kraft Heinz partners with Baileys to unveil non-alcoholic coffee line

The line-up includes ready-to-drink Cold Brew in cans, Roast & Ground Coffee bags and Keurig K-Cup pods.

Baileys ready-to-drink cold brew coffee is currently available in two flavours: Irish Cream and Salted Caramel, with new flavours to arrive in 2020, while the roasted coffee bags and k-cup pods offer the flavours: Irish Cream and Chocolate Cherry. Each product is marked at a recommended retail price of 2.39 dollars, 7.99 dollars, and 7.99 dollars respectively.

Declan Hassett, senior licensing manager at Diageo, owner of the Baileys brand said: “Baileys is not only the world’s number 1 cream liqueur, it’s also one of the most desired adult treats.

“From ice cream to chocolates, we’ve extended the brand into new indulgent categories but there is nothing closer to the brand than a flavourful cup of coffee. With this partnership, now all adults can treat themselves with the perfect cup of Baileys ready-to-drink coffee in a can.”

At the beginning of the year, Baileys introduced a trio of coffee creamers with a reinvented recipe. The launch of these three new coffee formats are the latest addition to the non-alcoholic collection within Baileys portfolio. (www.foodbev.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...