Illy vrea să-şi schimbe „faţa” la raft cu ajutorul consumatorilor | Progresiv

Illycaffè a încheiat înscrierile în competiţia „Design the illy can” prin care a provocat noua generaţie de artişti români să-şi trimită propunerile pentru decorarea cutiei de cafea illy. Illy vrea să-şi schimbe „faţa” la raft cu ajutorul consumatorilor

Având tema Express yourself, competiția lansată de illycaffè, împreună cu distribuitorul brandului în România – Pro Brands Distribution SRL, a reunit peste 150 de opere ale tinerilor artişti români, urmând ca opera desemnată câștigătoare să fie disponibilă în magazine, în 20.000 de exemplare, începând cu aprilie 2015.

Este pentru prima dată când cutia illy va fi decorată de un artist la început de drum, illy propunându-și astfel, prin această inițiativă cu rol de stimul, să aducă în atenția consumatorului artistul și să încurajeze creativitatea artiștilor români.

“Numărul mare de înscrieri ne confirmă interesul noii generații de tineri talentați din România, iar calitatea lucrărilor reprezintă un prim succes al acestui proiect. Modul în care a evoluat, în ultimii ani, zona artistică din România ne-a facut să acordăm o atenție sporită acestei piețe și să inițiem acest proiect pilot pentru a încuraja noul val de talente și de creativitate.” a spus Carlo Bach, art director illycaffè.

În perioada imediat următoare va începe procesul de jurizare pentru desemnarea lucrării câștigătoare. Juriul va alege și top 20 de lucrări ce vor face parte dintr-o expoziție ce va avea loc în luna aprilie a anului viitor. Imaginea primei ediţii limitate a cutiei de cafea illy îmbrăcate în viziunea şi cu numele unui tânăr astist român va fi aleasă de un juriu format din din Carlo Bach (art director illycaffè), Dinu Dumbrăvician (director al departamenului de design în cadrul UNArte) și Mihnea Ghilduș (designer de produs/fondatorul Dizainăr).

Pe lângă marele premiu – prezența operei personale pe cutia illy - artistul care va fi desemnat câștigător, va fi răsplătit cu o călătorie la Bienala de la Veneția din 2015, o vizită în fabrica illycaffè  din Trieste și un loc în expoziția cu cele mai bune lucrări înscrise în competiție. De asemenea, câştigătorul competiţiei îşi va regăsi numele alături de artiști cunoscuți care au decorat, începând cu 2006, cutiile de cafea illy: James Rosenquist, Michael Lin, Michelangelo PistolettoCittadellarte, Sebastião Salgado, Tobias Rehberger, Kiki Smith, Liu Wei și Robert Wilson – Watermill Center.

Operele înscrise în competiţie pot fi vizionate la adresele http://www.probrands.ro/lucrari-inscrise-1.html și  http://www.probrands.ro/lucrari-inscrise-2.html.
 

Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl continuă investițiile în expansiune
Discounterul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Beiuș, județul Bihor. Noul magazin...
Roxana Draghici Head of Sales eJobs Romania locuri de munca romania cautari joburi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...