Gyuri Eperjessy este noul Commercial Director al Alexandrion Grup Romania | Progresiv

Gyuri Eperjessy, in varsta de 35 de ani, a fost promovat in functia de Director Comercial in cadrul Alexandrion Grup Romania, cel mai mare producator de bauturi alcoolice la nivel local. Principalele atributii ale lui Eperjessy in noua sa functie vor fi elaborarea strategiei companiei din punct de vedere comercial precum si atingerea obiectivelor de vanzari si profit stabilite. Gyuri Eperjessy este noul Commercial Director al Alexandrion Grup Romania

Anterior, timp de 2 ani, Gyuri a fost  Marketing Manager in cadrul Alexandrion Grup Romania. El este parte a echipei Alexandrion din anul 2006, cand a ocupat pozitia de Senior Brand Manager Premium Brands. Cu o experienta de peste 11 ani in piata FMCG, Gyuri a ocupat diferite pozitii manageriale in trade si brand marketing la nivel national, dupa ce anterior a activat in field trade marketing si in managementul vanzarilor, incepandu-si cariera ca reprezentant de vanzari.

Alexandrion Grup, companie romaneasca cu distributie internationala, este cel mai mare producator de bauturi alcoolice din Romania. Compania a inregistrat in 2008 vanzari brute de 83 de milioane euro, vanzand mai mult de 10 milioane de sticle de brandy „Alexandrion”. Printre produsele companiei se numara: Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci de brandy si de spirtoase albe.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Plant-based, pe traseul transformării de la nișă la experiență senzorială în masă
După ritmul de creștere galopant al pieței de produse plant-based cu care producătorii s-au obișnuit în ultimii ani, 2024 ar putea fi definit...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
Allan Anderson Virgil Iantu Nawaf Salameh JA.AR Single Malt Whisk
Alexandrion Group extinde portofoliul de whisky cu JA.AR Single Malt Whisky 
Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...