Caroli Foods lanseaza o legenda: Salam de Sibiu 1935 | Progresiv

Caroli Foods lanseaza Salam de Sibiu 1935, un produs realizat dupa reteta originala a salamului de Sibiu, creata de Filippo Dozzi in 1935 si care presupune un proces de fabricatie de 90 de zile. Caroli Foods lanseaza o legenda: Salam de Sibiu 1935

Recuperarea retetei originale si cercetarea asociata au reprezentat o investitie de aproximativ 50.000 de euro si un an de testari succesive. In prima etapa, produsul va fi disponibil intr-un numar limitat de locatii, in mod special datorita noilor specificitati ale procesului de productie, care presupune cel mai lung proces de fabricatie de pe piata.

"Salamul de Sibiu 1935 trimite, de fapt, la o experienta gastronomica, inseamna o redescoperire a unui gust rafinat, din trecut, pe care astazi consumatorii nu il mai regaseau", declara Andrew Taylor, Vicepresedinte Comercial Caroli Foods.

Ideea lansarii de catre Caroli Foods a Salamului de Sibiu 1935 a aparut cu un an in urma, iar decizia lansarii pe piata a fost luata dupa testarea succesiva a produsului, atunci cand rezultatele "blind testului" fata de produsele competitiei au indicat o preferinta de peste 84% a subiectilor pentru Salamul de Sibiu 1935 propus de Caroli Foods. Consumatorii au avut de apreciat aspectul exterior, mirosul si gustul. 

Pentru fabricarea acestui produs s-au folosit doar ingrediente naturale precum: carne de porc, slanina, condimente naturale si sare. Gustul autentic al Salamului de Sibiu 1935 este dat atat de procesul de maturare deosebit, cat si de carnea atent selectionata din care au fost prelucrate doar partile anatomice de cea mai buna calitate: muschi si pulpa de porc.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Plant-based, pe traseul transformării de la nișă la experiență senzorială în masă
După ritmul de creștere galopant al pieței de produse plant-based cu care producătorii s-au obișnuit în ultimii ani, 2024 ar putea fi definit...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
Allan Anderson Virgil Iantu Nawaf Salameh JA.AR Single Malt Whisk
Alexandrion Group extinde portofoliul de whisky cu JA.AR Single Malt Whisky 
Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...